خبر مربوط به تذکر AFC به بازیکنان تیم سپاهان شایعه‌ است؛

فرامرزی: درمورد دعوت نکردن کی‌روش از بازیکنان لیگ برتری اظهار نظر نمی‌کنم

سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان گفت: به هیچ وجه در خصوص دعوت نکردن سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برخی بازیکنان لیگ برتر اظهار نظر نمی‌کنم زیرا وی سرمربی کشورمان است و باید به سلیقه‌اش احترام گذاشت.

 فرامرزی، سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص ارائه تذکر از سوی AFC به تعدادی از بازیکنان تیمش در بازی با القطربه خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌دانم منشأ درج این خبر از کجا آمده است باید اعلام کنم پخش چنین خبرهایی که صحت ندارد کار درستی نیست.  
 
وی در ادامه افزود: بطور قطع هیچ‌گونه نامه یا مکاتبه‌ای از سوی  AFC مبنی بر تذکر به بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ارسال نشده است و باید اعلام کنم که این خبر را تکذیب می‌کنم.  
 
فرامرزی، در خصوص دعوت نکردن "کی‌روش" از یک سری از بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشورمان تصریح کرد: واقعیت را بخواهید در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم بطور قطع کادر فنی مسئول پاسخگویی خواهند بود، در فوتبال هر کسی سلایق خاص خود را دارد و باید به سلیقه "کی‌‌روش" به عنوان یک مربی تراز اول احترام گذاشت.  
 
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: البته باید واقعیت‌هایی را هم پذیرفت در فوتبال کشورمان بازیکنان شاخصی از هر تیم وجود دارد که حق حضور در تیم ملی را دارند، اگر چنین اقدامی صورت نگیرد این جوانان دلسرد شده و بی‌انگیزه می‌شوند و لیگ ما افت می‌کند.
 
وی بیان کرد: به نظر من حق بازیکنانی چون حمودی، ابراهیمی و خلیل زاده و سایر بازیکنان تیمهای دیگر بود که در تیم ملی حضور داشته باشند ولی فکر می‌کنم اظهار نظر به هیچ وجه کار درستی نیست زیرا هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود برای خود سلایقی دارد که به آن احترام گذاشت.
 
فرامرزی با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل الهلال گفت: بطور حتم بازیکنان الهلال در اصفهان باید بازی کنیم وباید اعلام کنم الهلال تیم ناشناخته‌ای نیست بیشتر بازیکنان این تیم جزء تیم ملی عربستان هستند خصوصا "شهرانی" به عنوان مهاجم از بازیکنان شاخص این تیم است بطور قطع سپاهان تجربه حضور  و صعود به مرحله‌های بالاتر را دارد و از توانایی زیادی نیز برخوردار است. 

سرپرست سپاهان اصفهان اضافه کرد: 2 بازی آینده ما در اصفهان است و ما باید با کسب 6 امتیاز صعود خودمان را به دور بعد با این دو بازی مسجل کنیم.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سپاهان اصفهان با تعیین هدف خود که صعود به دور دوم رقابتها است بتواند به این هدف مهم با حمایت هوا داران دست یابد و ما همه تلاش خود ر معطوف این تیم خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فرامرزی ، عربستان ، بازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.