آیت‌الله حائری شیرازی:

فشار تكفیری‌ها بر جوامع شیعی باعث محبوبیت بیشتر تشیع در جهان شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فشار تكفیری‌ها بر جوامع شیعی باعث محبوبیت بیشتر تشیع در جهان و مبغوض شدن حركت ستمكارانه تكفیری‌ها شده است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله حائری شیرازی" آخرین سخنران پیش از دستور جلسه دوم پانزدهمین اجلاسیه در عصر دیروز بود كه در تحلیل انقلاب اسلامی و آنچه در كشورهای اسلامی منظقه با عنوان جنبش بیداری اسلامی واقع شد بحثی را تحت عنوان شرافت مثبت و شرافت منفی مطرح كرد.

وی اظهار داشت: حكام یك جامعه وقتی دچار فسق و فجور و كبر و غرور می‌شوند بر سخت می‌گیرند و در مقابل وقتی مردم جامعه با حجت درونی آشتی می‌كنند بر نور و فهم و وسعت نظرشان افزوده می‌شود و نمی‌توانند زیاده طلبی هیئت حاكمه را تحمل كنند ، لذا بیدار می‌شوند و علیه حكومت جائر قیام می‌كنند.
 
وی همچنین گفت: فشار تكفیری‌ها بر جوامع شیعی باعث محبوبیت بیشتر تشیع در جهان و مبغوض شدن حركت ستمكارانه تكفیری‌ها شده است.
 
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری در ادامه، حركت امام (ره) را سبب شناخته شدن سیاست علمی اسلام ارزیابی كرد و تصریح كرد: محصول شناخت سیاست علمی اسلام ارزه بر اندام دشمنان ما انداخته است؛ به گونه‌ای كه محصول این شناخت یك طرف قرار گرفته و تمام دنیا در طرف دیگر.
 
آیت الله حائری شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله بانكداری بدون ربا و كارآیی آن تأكید نمود و تصریح كرد: حوزه و دانشگاه باید علم اقتصاد اسلامی را در سطح جامعه نهادینه كنند تا بتوانیم از ورطه اقتصاد ربوی رهایی پیدا كنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار