معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

حضور اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور در ملاقات های مردمی شهرداری تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری دویست و بیست و نهمین جلسه شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با حضور نمایندگانی از سوی قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبر نگاران سید محمدهادی ایازی  تشکیل کمیته حقوق شهروندی، حضور اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی در ملاقات های مردمی مدیران شهری، بازدید اعضای ستاد از سامانه های 137 و  1888 را از اهم مباحث مطرح شده در این جلسه دانست و اظهار داشت: جمعی از مدیران وزارت کشور به نمایندگی از سوی قائم مقام وزیرکشور در امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با اعضای شورایعالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

وی ادامه داد: عملکرد شهرداری تهران در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب    تشریح  و مقرر شد تا کمیته حقوق شهروندی هم راستا با کمیسیون عفاف و حجاب تشکیل و مسئولیت نظارت بر فعالیت های مجموعه شهرداری تهران در این  حوزه را بر عهده گیرد.
ایازی عنوان کرد: همچنین اقدامات بسیار گسترده ومفیدی که شهرداری تهران در حوزه شهروندی انجام می دهد نظیر راه اندازی سامانه 137 و1888، ملاقات های  مردمی، دیدار با خانواده معظم شاهد، فعالیت های معاونت منابع انسانی و سازمان بازرسی به وزارت کشور منعکس خواهد شد.

اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در  این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت هایی که به منظور ارتقا سلامت اداری در بدنه شهرداری تهران اجرا شده، اقدامات  انجام شده  در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، حریم عمومی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طی سال های گذشته را مثبت ارزیابی کردند.

برچسب ها: اعضا ، وزارت ، ملاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار