رضایی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

گزارش عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در سال92 + تصاویر

گزارش عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در سالی که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

"جواد رضایی‌پور" مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گزارشی از عملکرد این تشکل در سال 92 ارائه داد که در زیر می‌خوانید.

رضایی‌پور با اشاره به فعالیت‌های واحد نقش آفرینی عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امبیرکبیر در سال 1392 گفت: به برگزاری برنامه‌های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 هم‌چون پاتوق انتخابات، میز نشریات، برد اخبار، نامزدنامه، دعوت از نمایندگان کاندیداها، برنامه پرسش و پاسخ با حضور کاندیداها، تریبون آزاد و کرسی آزاد اندیشی و میزگرد دانشجویی اشاره کرد.
 
 
 

 
وی با اشاره به گپ و گفت دانشجویی با حضور نماینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه گفت: "حسن روزی‌طلب" نماینده  "کامران باقری لنکرانی"، "صادق شهبازی" نماینده "سعید جلیلی"، "سیدموسی پورموسی" نماینده "محمدرضا قالیباف" برای گفتگو با دانشجویان و بیان برنامه‌های کاندیداها در دانشگاه حضور یافتند.
 
 
 





 
 
 
 
 مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر افزود: حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در دانشگاه نیز یکی از اقدامات بسیج برای روشن‌گری دانشجویان درباره برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی بود تا با آگاهی بهتری در انتخابات شرکت کنند.



 
 
رضایی‌پور اظهار داشت: جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مصطفی پورمحمدی" و همچنین "مصطفی کواکبیان" از برنامه‌های بسیج دانشجویی بود که با استقبال دانشجویان مواجه شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وی تصریح کرد: مناظره "ثابتی"حامی گفتمان سوم تیر، و "شکوهی"عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری یکی از جذاب‌ترین مناظره‌های دانشجویی بود که در بهار 92 برگزار شد.
 
 

 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پخش مستند "مصاف" در بهار 92 گفت: برگزاری کرسی آزاد دانشجویی با موضوع "هشت‌سال سابقه کارگزاران" نیز یکی دیگر از برنامه‌های بسیج بود که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.



  
 
 
رضایی‌پور از لغو برخی از برنامه‌های پاتوق انتخابات توسط دانشگاه یاد کرد و گفت: علی‌رغم هماهنگی‌های انجام شده توسط بسیج دانشجویی، دانشگاه با حضور "منوچهر متکی" و "آل اسحاق" مخالفت نمود!
 
 
 
 
 
وی ابراز داشت: فعالیت کارگروه گفتمان‌های اداره کشور از اقدامات بسیج دانشجویی بود که با حضور "میرزایی" در بهار 92 صورت گرفت.
 
 
 
 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برنامه‌های ترم اول سال تحصیلی 92- 93 گفت: مناظره‌ای با موضوع "آمریکا؛ دولتی مستقل یا در چنبره صهیونیزم بین الملل؟!" با حضور "فواد ایزدی" و "محمدجواد حق‌شناس" در پاییز 92 برگزار شد.
 



 
رضایی‌پور مطرح کرد: تشکل‌های دانشگاه امیرکبیر به مناسبت بزرگ‌داشت 13 آبان‌ماه (سالروز تسخیر لانه جاسوسی) تجمع و راهپیمایی باشکوهی صورت دادند.




وی افزود: در این برنامه، دانشجویان و اساتید دانشگاه با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "هیهات من الذّلة"، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و همچنین تشکل‌ها و گروه‌های دانشگاه با قرائت بیانیه‌ای مشترک، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار که ایالات متحده آمریکا در رأس آن خودنمایی می کند نشان دادند.
 
 
 
 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر یادآور شد: برگزاری شب شعر عاشورایی در ایام محرم از برنامه‌های معنوی بود که بسیج برای دانشجویان ترتیب داد.
 
 
 
رضایی‌پور با اشاره به شرکت دانشجویان در تجمع فردو گفت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به همت بسیج دانشجویی، حلقه انسانی به دور تاسیات صورت گرفت.



وی تصریح کرد: دسته عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) درصحن دانشگاه با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در هفته دوم ماه محرم با استقبال مواجه شد.
 
 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به توافق‌نامه‌ هسته‌ای بیان داشت: میزگرد دانشجویی با حضور پنج نفر از فعالان دانشجویی دانشگاه با موضوع "متن توافقنامه ژنو" در صحن دانشگاه برگزار شد.
 
 
 
رضایی‌پور در تشریح برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر گفت: تجمع و راهپیمایی ضد آمریکایی دانشجویان در دانشگاه به مناسبت بزرگ‌داشت روز دانشجو در 16 آذرماه برگزار شد.



وی افزود: اجرای زنده موسیقی "حامد زمانی" در آمفی تئاتر مرکزی برگزار شد که پس از این برنامه دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکباری در محوطه دانشگاه تجمع کردند.


 
 
 
 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر ابراز داشت: کرسی آزاد اندیشی با موضوع "جنبش دانشجویی؛ آرمان خواه یا هنجارشکن؟!" یکی دیگر از برنامه‌های بسیج بود کهمتأسفانه موفق به کسب مجوز از دانشگاه جهت برگزاری نشد.
 
رضایی‌پور با اشاره به برنامه‌های ترم دوم سال تحصیلی 92- 93 خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی هم‌چون پخش مستند "من روحانی هستم" و مناظره با موضوع "متن توافقنامه ژنو" با حضور برخی از صاحب‌نظران و اساتید، به علت ندادن مجوز از طرف دانشگاه، موفق به برگزاری نشدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار