جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" برگزیدگان خود را شناخت

مراسم اهدای جوایز جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه" و افتتاح نمایشگاه مربوطه با حضور دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس "تامین اجتماعی در یک نگاه"،  دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه عصر ما عصر تصویر است و امروز هنر عکاسی بر اجزا و مناسبات ارتباطات انسانی تاثیر فراوانی دارد گفت: در واقع این موضوع، بخشی انکار ناپذیر از زندگی انسان امروزه شده است.
 
وی با برشمردن اهمیت برگزاری جشنواره هایی از جنس هنر، گفت: نتیجه این اقدام هنری خلق آثار هنری متنوع خواهد بود.
 
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه افزود: نخستین جشنواره عکاسی تأمین اجتماعی در یک نگاه اهدافی چون نگاه خلاقانه و بررسی ابعاد تأثیر گذار بیمه تأمین اجتماعی بر زندگی خانوادگی و اجتماعی شامل امنیت روحی و روانی خانواده و جامعه، امید به زندگی و آینده، رفاه و آرامش در دوران اشتغال و فراغت از کار، زندگی با تامین اجتماعی و بدون تامین اجتماعی را دنبال کرد.
 
نوربخش، هنر عکاسی را در برقراری ارتباط بی بدیل دانست و افزود: از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره تشکر می کنم.
 
همچنین در این مراسم امیر عباس تقی پور دبیر جشنواره و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی  با تشریح جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: دبیرخانه جشنواره عكس تأمین اجتماعي در آبانماه سال 92 شروع به کار کرد و پانزدهم آذرماه فراخوان مربوطه، منتشر شد.
 
تقی پور با اشاره به اینکه تنوع و تعدد مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی اقتضاء می کند پیامهای آن در قالب های متفاوت و با رسانه های مختلف، صادر شود گفت: عکس از آن دسته هنرها و رسانه هایی است که می تواند در ابلاغ این پیام ها به ظریف ترین و تأثیر گذارترین روش ممکن، عمل کند.
 
وی با اشاره به اینکه بیش از 1850 اثر  از 287 هنرمند به این جشنواره ارسال شده بود، افزود: هیئت داوران از بین این آثار، 3 اثر را به عنوان اثر برگزیده و یک اثر را به عنوان عکس ویژه اعلام کردند.


 
لازم بذکر است رضا گلچین کوهی توانست جایزه ویژه جشنواره شامل تندیس، لوح تقدیر و 3 سکه تمام بهار آزادی را از آن خود کند. همچنین محمد محسنی، محمد رسول رضایی و صابر علی نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند و 3، 2 و1 سکه به همراه تندیس و لوح تقیر را نیز از دبیرخانه  جشنواره دریافت کردند.

گفتنی است مجری جشنواره دوسالانه "عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه" شرکت فرهنگ فیلم تهران بود که در کارنامه خود برگزاری جشنواره ‍ ها و نمایشگاه ‍ های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول، جشنواره عکس تیبا در زندگی شهری(سفارش سایپا)، کارگاه طراحی پوستر شرکت مخابرات ایران  و ...  را دارد. 


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار