تبریز/

نشان ارس تجاری شد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت نشان سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در اداره ثبت علائم تجاری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، راستگو با اعلام این خبر گفت: ثبت علائم تجاری عامل مهمی در راستای حفاظت از حق مادی و معنوی شرکت ها بوده و راهی مناسب برای تجارت بین المللی در فضای کسب و کار رقابتی و منصفانه است و در همین راستا فرایند ثبت مالکیت معنوی شرکت های مستقر در منطقه آزاد ارس در طی ماه گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: با مذاکرات انجام شده با اداره ثبت علائم تجاری کشور اشخاص حقوقی مستقر در منطقه می توانند نسبت به ثبت علائم تجاری در اداره ثبت شرکتها اقدام کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در رابطه با فرایند ثبت علائم تجاری در ارس گفت: علاقمندان به ثبت علائم تجاری ابتدا با مراجعه به اداره ثبت شرکت های سازمان نسبت به اخذ معرفی نامه اقدام نموده و سپس از طریق وب سایت اداره ثبت علائم تجاری به آدرس www.iripo.ssaa.ir نسبت به ثبت اقدام نمایند.

وی گفت: با توجه به توسعه فعالیت های تجاری و تولیدی و خدماتی در این منطقه و حضور برندهای مختلف لازم است شرکتها و شخصیت های حقوقی نسبت به ثبت علایم و نام تجاری خود اقدام کنند تا از تضییع حقوق احتمالی پیشگیری گردد./س
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: نشان ، ارس ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.