رییس سازمان ملی بهره‌وری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارائه برنامه "جامع بهره‌وری" به معاون رییس جمهور تا آخر هفته

رییس سازمان ملی بهره‌وری از نهایی شدن نسخه جامع برنامه بهره‌وری خبر داد و گفت: آخرین ویرایش در برنامه جامع بهره‌وری انجام شده و تا آخر هفته به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ارائه می‌شود.

رویا طباطبایی یزدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نهایی شدن برنامه جامع بهره‌وری اظهار داشت: برنامه جامع بهره‌وری در دو ماه گذشته تمام شده و آخرین ویرایش‌ها ی آن انجام شده است تا برای همگان قابل استفاده و در دسترس قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: نسخه جامع برنامه بهره‌وری تا آخر هفته جاری به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ارائه می‌شود تا اصلاحات لازم در آن صورت گرفته و برای تصویب و اجرا به هیئت وزیران تقدیم شود.
 
رییس سازمان ملی بهره‌وری گفت: در اولین قدم تمام ابعاد برنامه مذکور در معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور روشن می‌شود.
 
طباطبایی با بیان اینکه بهره ‌وری دغدغه تمام مسئولان طراز اول نظام است افزود: این امکان وجود دارد که برنامه جامع بهره وری توسط دولت در اولویت قابل قبول قرار گیرد و طی چند ماه آینده برای اجرا در اختیار تمام دستگاه‌ها قرار داده شود.
 
رییس سازمان ملی بهره‌وری تصریح کرد: سازمان ملی بهره وری به عنوان مرکز رسمی بهره‌وری افزایش تعامل با بخش خصوصی را در دستور کار قرار داده است که با اجرایی شدن برنامه مذکور نحوه عملکرد تمام دستگاه‌ها دستخوش تغییر می‌شود و خود‌به‌خود بخش خصوصی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد:‌از آنجا که هر حرکتی در محیط اقتصاد کلان کشور صورت بگیرد، بخش خصوصی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار