شیراز/در سال 93:

سرانه خدمات رفاهی- دانشجویی افزايش پيدا مي کند

معاون دانشجویی ، فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سرانه خدمات رفاهی -دانشجویی سال 93 افزایش چشمگیر دارد به طوری که سرانه سال92 معاونت دانشجویی فرهنگی 140میلیارد تومان بوده که این رقم در سال93 به 190میلیارد تومان رشد کرده است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛  

محمدحسین آیتی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی فسا از خوابگاههای دانشجویی و فضاهای فرهنگی دانشگاه ، مجموعه ورزشی و استخر در حال ساخت ، سالن های آمفی تئاتر بازدید کرد.
وی ادامه داد : تا سال 89 سرانه رفاهی دانشجویان به ازای هر دانشجو در سال 450 هزار تومان بود اما در سال 90 با رسیدگی بیشتر به امور رفاهی دانشجویان، میزان این سرانه به دو برابر و به 960 هزار تومان رسید و اکنون سرانه رفاه دانشجویی با رشد چشمگیر مواجه است .

این مقام مسوول بر لزوم تبیین اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی جامع برای حرکت در این مسیر تاکید کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی باید بتواند فضای دانشگاه ها را به سمت ایجاد فرصت برای حرکت رو به جلوی آنها فراهم کند.

آیتی بیان کرد: ضرورت دارد که طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی را به سمت مساله اقتصاد مقاومتی سوق دهیم و معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با جدیت خواهان تحقق این امر است./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.