انتظار علاقمندان براي ديدن فیلم جدید "وس‌اندرسن"

علاقمندان براي تماشاي فیلم‌ جديد "وس‌اندرسن" لحظه شماري مي‌كنند.

به گزارش حوزه سينما جهان باشگاه خبرنگاران، یکی از فیلم‌های امسال که خیلی‌ها انتظار دیدنش را می‌کشند فیلم جدید وس‌اندرسن، هتل بزرگ بوداپست است؛ کمدی/ درام انگلیسی-آلمانی با بازی رالف فاینز در نقش دربانی که با کارمند جوان هتلی که هر دوی آن‌ها در آن کار می‌کنند دوستی به هم می‌زند.

مونرایز کینگدام(قلمرو طلوع ماه)، فیلم قبلی این کارگردان که یکی از متمایزترین و خاص‌ترین فیلم سازان نسل خودش به حساب می‌آید با استقبال و ستایش بسیاری مواجه شد و البته او پیش از آن هم فیلم‌های موفق مثل آقای فاکس شگفت‌انگیز و ماهی مرکب و نهنگ را ساخته بود.

داستان فیلم در اروپای دهه 1920 و البته نسخه‌ای خیالی از این زمان و مکان و در کشوری خیالی باعنوان جمهوری زوبروکا می‌گذرد. مثل اغلب فیلم‌های وس اندرسن در این فیلم هم تعداد پرشماری از بازیگران معروف حضور دارند که خیلی از آن‌ها در قالب مسافران هتل، نقش‌های کوتاهی را ایفا می‌کنند. فهرست کامل این بازیگران سرشناس عملاً سرگیجه‌آور است و برخی از آن‌ها عبارتند از: اف، موری ابراهام، متیوآمالریک، آدرین برودی، ویلم دافو، جف گلدبلام، هاروی کایتل، جود لا، بیل موری، ادوارد نورتن، تیلدا سویینتن، لئا سیدو و... فیلم‌برداری هتل بزرگ بودا پست در برلین و نیز شهر گورلیتس (در مرز آلمان و لهستان) انجام گرفته و قرار است به زودی یعنی در هفتم مارس به نمایش عمومی دربیاید. در عین حال به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره برلین هم انتخاب شده است.

منبع: مجله فیلم


انتهای‌پیام/اق
برچسب ها: سینما ، جهان ، فیلم ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار