کرمان/

آمادگی بیش از 400 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان از آمادگی 407 مدرسه با 5 هزار و 42 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان خبر داد.

صمدالله محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اشاره به اینکه کلاسهای درس از نظر کیفیت خدمات در 3 گروه درجه بندی شده است ، گفت: از کلاسهای درس در نظر گرفته شده ، هزار و 10 کلاس در "گروه الف"، 2 هزار و 277 کلاس در"گروه ب" و هزار و 755 کلاس در "گروه ج"قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه کلاسهای "گروه الف"دارای امکانات رفاهی شامل یخچال، تلویزیون، حمام، آشپزخانه عمومی و فرش هستند ، افزود: کلاسهای "گروه ب"امکانات رفاهی را نسبت به "گروه الف"در سطح پایین تری دارند و کلاسهای "گروه ج"بدون امکانات لازم هستند.

وی تصریح کرد: پارسال شهرستان های کرمان و سیرجان بیشترین پذیرش را برای اسکان مسافران نوروزی داشته اند.

محمدی 10 تا 20 ماه جاری را زمان نوبت دهی مدارس برای اسکان مسافران و 20 تا 25 اسفند را زمان لغو نوبت ها اعلام کرد و یادآور شد : نوبت دهی کلاس ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با اعلام اینکه اسکان در این کلاسها برای فرهنگیان و عموم آزاد است ، افزود: هزینه ای که از مسافران نوروزی برای اسکان در کلاسها در نظر گرفته شده است ، براساس نرخ مصوب تا چند روز آینده از طرف آموزش وپرورش استان اعلام می شود./س

برچسب ها: تعاون ، امکانات ، رفاهی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.