2 مدال طلای ایران در غرب آسیا توسط واحدی وزرعکانی

در ادامه چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکرو پاکت بیلیارد غرب آسیا 2 مدال طلا توسط تختی زرعکانی در ناین بال و سهیل واحدی در رشته اسنوکر بدست آمد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از پایگاه اطلاع  رسانی وزارت ورزش وجوانان، دیدار فینال چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا در رشته اسنوکر پانزده توپ با رویارویی سهیل واحدی و محمد شهاب از قطر برگزار شد و نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه 5 بر 4 پیروز شود و مدال طلا و مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.
واحدی در رشته اسنوکر شش توپ نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

امیر سرخوش، دیگر ملی پوش کشورمان در این رقابت‌ها، در رشته اسنوکر شش توپ به مدال نقره و در رشته اسنوکر پانزده توپ به مدال برنز دست یافت.

همچنین در رشته ناین بال تختی زرعکانی با پیروزی مقابل حریفی از لبنان به مقام قهرمانی رسید و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد.

دردیدار فینال تختی زرعکانی و محمد برجاوی از لبنان به مصاف هم رفتند و نماینده کشورمان موفق شد با اقتدار و با نتیجه 11 بر 3 به برتری برسد و مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

این بازیکن ارزنده کشورمان در رشته ایت بال انفرادی همین رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.

به این ترتیب  تیم ملی کشورمان اعزامی به مسابقات غرب اسیا به میزبانی قطر  تاکنون به3 مدال طلا، 2 نقره و3 برنز دست یافته اند.

گفتنی است؛ مسابقات تیمی ناین بال و اسنوکر از امروز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تختی ، مدال ، قهرمانی ، اسنوکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار