14اسفندماه زمان برپايي نمايشگاه عرضه مستقيم كالاي بهاره در بوشهر

رئيس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر اعلام كرد: نمايشگاه بهاره عرضه مسقيم كالا از روز 14اسفندماه در شهر بوشهر برپا مي شود.عباس تابش گفت:‌در مجموع 9نمايشگاه عرضه مستقيم كالا به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز درتمام شهرستان هاي استان بوشهر برپا مي گردد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« عباس تابش» با اعلام اين خبر، افزود : تاريخ برگزاري نمايشگاه بهاره در شهرستان‌هاي بوشهر مختلف است ولي اين نمايشگاه از 14 تا 23 اسفند جاري در شهر بوشهر برگزارمي‌شود.

وي با بيان اينكه امسال در مجموع بيش از يك هزار و 90 غرفه در نمايشگاه هاي بهاره سراسر استان به عرضه كالا خواهند پرداخت، افزود: نمايشگاه بهاره در شهرستان بوشهر در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي استان واقع دركيلومتر5 جاده بوشهر-برازجان  برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان درباره اولويت كالاي عرضه شده در نمايشگاه بهاره خاطرنشان كرد: اولويت اين كالاها كيف و كفش، پوشاك، آجيل، شيريني و شكلات، لبنيات و مواد غذايي پروتئيني است. تابش با اشاره به اينكه قيمت تمام كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه بين 10 تا 20درصد پايين‌تر از نرخ‌هاي مشابه آن در بازار است، تصريح نمود: دسترسي آسان همشهريان و اقشار آسيب پذير به كالاهاي مصرفي مورد نياز ، جلوگيري از افزايش قيمت ها ،ايجاد فضاي رقابتي مناسب بين توليدكنندگان و توزيع‌كنندگان و تقويت جريان عرضه مستقيم كالا در ايام پاياني سال را از جمله اهداف برگزاري نمايشگاه بهاره ذكر كرد.

وي افزود: بازار در روزهاي پاياني سال با افزايش تقاضا مواجه است و برگزاري نمايشگاه امكان دسترسي آسان به مايحتاج عمومي را به شهروندان مي دهد. رئيس سازمان صنعت،معدن وتجارت بوشهر اذعان داشت: تمام كالاها توسط كارشناسان سازمان صنعت، معدن وتجارت با همكاري اتاق اصناف قيمت‌گذاري شده است و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند مراتب را به بازرسان مستقر در نمايشگاه  گزارش نمايند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۲:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
غرفه صنایع دستی هم هست؟؟
آخرین اخبار