بیست و چهارمین نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت

مدیر بوستان لایت، از برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بهاره در این بوستان خبر داد.

محمدعلی نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت در آستانه فرا رسیدن سال 93 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ضلع جنوب جنب قلعه شادی در شماره یک و دو بوستان ولایت از 7تا17اسفند ماه سال 92 از ساعت 10صبح تا 10شب برپاست تصریح کرد: در این نمایشگاه 450غرفه شامل غرفه پوشاک پارچه، منسوجات، سرویس خواب، سرویس حمام و بهداشتی، کفش، کیف، لوازم ورزشی، آجیل، خشکبار، شیرینی، شکلات، سوغات شهرستان‌ها و استان‌های کشور، عسل، موادغذایی، پروتئینی، ترشیجات، کنسرو، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد شوینده، عطریات، لوازم خانگی، صنایع دستی و غرفه‌های توزیع کالاهای تنظیم بازار از جمله گوشت، مرغ، برنج و روغن برپا خواهند شد.

نصر افزود: بیست وچهارمین نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت از 7تا17اسفند ماه سال 92 از ساعت 10صبح تا 10شب با تخفیف 10تا25درصد با توجه به نوع کالاهای موجود در غرفه‌های این نمایشگاه در ضلع جنوب جنب قلعه شادی در شماره یک و دو بوستان برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت با مشارکت و همکاری وزارت بازرگانی و اتحادیه اصناف تولیدی و خدمات فنی تهران برپا خواهد شد./
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار