مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران:

هفته‌های فرهنگ و هنر تهران در جهت تقویت هنرمندان شهرستان‌ها برگزار می‌شود

هفته فرهنگ و هنر استان تهران با نمایش دستاوردهای فرهنگی و هنری شهرستان‌های تهران، شمیرانات و ری، دوشنبه 5 اسفند کارخود را در برج میلاد تهران آغاز کرد.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دکتر "برزین ضرغامی" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در مراسم گشایش این هفته فرهنگی گفت: آثار به نمایش درآمده در بخش نمایشگاهی مربوط به هنرمندان تهران، شمیرانات و ری است که تا نهم اسفند ماه دایر خواهد بود.
 
وی افزود: در بخش نمایشگاهی بیش از  200 کتاب تهرانشناسی و تابلوی تهران شناسی، بیش از 100 اثر نقاشی و خوشنویسی و صدها اثر هنری در سایر رشته های دیگر به نمایش درآمده است .
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: برگزاری کارگاه های نقاشی، مینیاتور، عکاسی، فیلم نامه نویسی، فیلم سازی، معرق، قلم زنی، گلیم بافی، دوخت های سنتی و میناکاری و همچنین اجرای تئاتر و موسیقی سنتی نیز از جمله برنامه های جنبی این هفته فرهنگی است .
 
دکتر برزین ضرغامی با اشاره اهداف برگزاری هفته های فرهنگ و هنر استان تهران یادآور شد: این برنامه ها به منظور تقویت هنرمندان و شناسایی استعداد های نهفته در شهرستان ها و همچنین معرفی آثار تاریخی و پتانسیل های موجود در شهرستان ها برگزار می شود.
 
گفتنی است، هفته فرهنگی تهران تا نهم اسفند ماه در برج میلاد برگزار است که ششم اسفند ماه ویژه شهرستان تهران ،هفتم اسفند ماه ویژه شهرستان شمیرانات و هشتم اسفندماه نیز ویژه شهرستان ری است .
 
بازدید ازاین هفته فرهنگی نیز در روزهای یاد شده از ساعت 16 الی 22 برای عموم رایگان است .

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.