اظهارات غیر مسئولانه فائزه هاشمی تیتر یک رسانه‌های ضد انقلاب + اسناد

رسانه های ضد انقلاب به تعریف و تمجید از فائزه هاشمی در خصوص سیاه نمایی های اخیرش در حوزه وضعیت مطبوعات و امور مربوط به زنان در داخل کشور پرداخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سخنان غیر مسئولانه فائزه هاشمی با استقبال گسترده رسانه های ضد انقلاب و وابسته به غربی ها مواجه شد.

فائزه هاشمی که سابقه محکومیت قضایی نیز دارد علاوه بر آنکه چند روز پیش در مصاحبه با الشرق الاوسط به نظام تاخته بود ، روز گذشته نیز بر اساس انچه در رسانه هاي اصلاح طلب امده در نشست محفلی اصلاح طلبان در یکی از ساختمانهای خیابان ولیعصر اظهاراتی در حمایت از نشریه توقیف شده اسمان بر زبان راند که با کف و هورای رسانه های ضد انقلاب مواجه شده است.

رادیو ضد انقلابی فردا با تیتر فائزه هاشمی:" وضعیت مطبوعات در دوران مشروطه بهتر از امروز بود" به استقبال آن رفت و سایت صهیونیستی بالاترین این اظهارات وی را در کنار بخشی از مصاحبه فائزه هاشمی که وضعیت زنان در زمان شاه مستبد پهلوی را بهتر از وضعیت حال آنان دانسته بود در بخش اخبار ویژه و مهم خود قرار داد.




این اظهارات غیر مسئولانه در اکثر رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی ، صدای امریکا ، رادیو زمانه و ... نیز بازتاب گسترده ای داشته است .



فائزه هاشمی در بخشی از مصاحبه اش با روزنامه الشرق الاوسط اینگونه خوراک رسانه ای برای ضد انقلابها فراهم کرده بود :"چون در زمان انقلاب ۱۶ ساله بودم ، اطلاعات دقیقی از مشارکت زنان در آن زمان ندارم و اطلاعاتم از روی شنیده ها و منابع مکتوب است. به نظر من از نظر سیاسی با توجه به آمار موجود و همچنین با توجه به شرایط زمانی که مربوط به ۳۵ سال قبل است، وضعیت بهتری نسبت به هم اکنون داشت. اگر آن موقع دو وزیر زن (وزیر آموزش و پرورش و وزیر مشاور در امور زنان) داشتیم در شرایط فعلی باید چند برابر آن زمان باشد که یک وزیر زن هم نداریم.همینطور به صورت نسبی و درصدی، تعداد زنان نماینده آن زمان در مجلس ملی و سنا قابل توجه تر از شرایط فعلی بوده است. یعنی اگر جهانی شدن و بهبود وضعیت زنان در این بیش از سه دهه را اضافه کنیم، مشاهده می شود در بخش مشارکت سیاسی زنان خیلی عقب مانده ایم.یعنی از نظر سیاسی نه تنها پیشرفت نبوده است بلکه عقب گرد هم داشته ایم. 

وی همچنین در خصوص عملکرد دولت یازدهم نیز گفت :"به نظرم در حوزه زنان، دولت جدید شروع خوبی نداشته است و احساس یک نوع زن ستیزی در این دولت دارم."

پیش تر بی بی سی در یک رپرتار ویژه با پرداختن به رفتارهای غیرمتعهدانه فائزه هاشمی به تعریف و تمجید از وی پرداخته بود .

شبكه دولتي انگليس با استقبال از اظهارات  فائزه هاشمي که به گروهک تروریستی منافقین ، مجاهدین می گوید، مواضع وي را ناديده گرفتن حساسيت هاي پدرش از جمله درباره سازمان مجاهدين خلق(منافقين) ارزيابي كرد.

وبسايت بي بي سي فارسي با استقبال از سخنان فائزه هاشمي و اينكه او از سازمان تروريستي منافقين به عنوان مجاهد خلق ياد مي كند، نوشت دختر اكبر هاشمي رفسنجاني، به عنوان يكي از اصلي ترين چهره هاي جمهوري اسلامي، ضمن آگاهي كامل از تاريخچه درگيري هاي مجاهدين خلق با پدرش و حكومتي كه او از عمده ترين پايه گذاران و نگهبانانش بوده، تابوها و حساسيت هاي موجود را ناديده مي گيرد و از واژگان رسمي تجويز شده براي نامگذاري آنها استفاده نمي كند.
يادآور مي شود برخي اعضاي خانواده همسر فائزه هاشمي در دهه شست با سازمان منافقين سمپاتي و ارتباط داشتند. هاشمي رفسنجاني يك بار توسط سازمان منافقين ترور شد اما اين ترور نافرجام بود.
سازمان منافقين يكي از حاميان فتنه سبز و آشوب خياباني در سال هشتاد و هشت بود كه فائزه هاشمي نيز در آن نقش آفريني مي كرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار