کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نقش فعال تشکل‌ها در سال 92/ احزاب سیاسی کشور ندای واحد ندارند

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه احزاب در سال ۹۲ فعال‌تر از ۴ سال گذشته در دولت احمدی‌نژاد عمل کردند، گفت: احزاب ما بایستی ندایی با وحدت را به بیرون از مرز‌ها ارائه می‌کردند.

"حسین کنعانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد احزاب سیاسی در سال ۹۲، اظهار داشت: در این سال تشکل‌های سیاسی نقش مهمی را در خلق حماسه سیاسی ایفا کرده و به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی پیرامون حضور پرشکوه در انتخابات لبیک گفتند.   
 
وی با بیان اینکه احزاب با ارائه نمونه‌ای از مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فضای سیاسی کشو را به سمت توسعه و اهداف برد، اضافه کرد: رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی مقاومت در برابر تهدید‌ها و تحریم‌های بین المللی واکنش‌های متفاوتی از احزاب را نشان داد که به نظر می‌آید در سال ۹۲ فعال‌تر از ۴ سال گذشته در دولت احمدی‌نژاد عمل کردند.   
 
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی نبود جبهه مشترک در مقابل تهدیدهای آمریکا از سوی احزاب را ضعف تشکل‌های سیاسی عنوان کرد و افزود: احزاب ما بایستی ندایی با وحدت را به بیرون از مرز‌ها ارائه می‌کردند و نشان می‌دادند که ملت ایران در چه مسیری حرکت می‌کنند.   
 
کنعانی مقدم با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور احزاب کاملا مشاهده می‌شد، تصریح کرد: احزاب بایستی از لحاظ شعاری خارج شده و در مسیر تحقق سیاست‌های کلان نظام وارد عمل شوند، این مهم از طریق کمک ارگان‌های مختلف نظام در تمام زمینه‌ها است که با اقدامشان زمینه احزاب قدرتمند و فراگیر را با تشکیل جبهه‌های مشترک ایجاد کنند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار