تابش: سپاهان برای برد مقابل السد قطر حاضر است

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: با هدف به دست آوردن پیروزی در بازی مقابل السد قطر حاضر می‌شویم.

تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی سختی پیش رو داریم ولی تیم سپاهان خودش را برای برد در این دیدار حاضر کرده است وهمگی تلاش می‌کنیم تا تیم در مراتب بالاتر قرار بگیرد و قهرمان آسیا شویم و برای رسیدن به این هدف بزرگ مشکلی نداریم و می توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم سپاهان بیان کرد: تیم از وضعیت خوبی برخوردار است و بازیکنان تمرین‌های خوبی داشتند و با آمادگی کامل در مقابل تیم السد قطر قرارمی‌گیرند.

قائم مقام باشگاه سپاهان درمورد محرومین و مصدومین دربازی مقابل قطر اظهار داشت: دراین بازی محروم نداریم و مصدومان هم دوباره به تیم پیوستند و در بازی حضور دارند.

تابش درباره تمایل آبی پوشان به جذب کرانچار سرمربی تابش و یا معاوضه با قلعه نویی تصریح کرد: هنوز صحبت‌هایی در این خصوص صورت نگرفته است و کرانچار هنوز با این تیم سپاهان قرارداد دارد و ما نمی‌خواهیم تمرکز مربی را به هم بریزیم، درحالی که خود کرانچار هم بیشتر علاقمند است در سپاهان بماند.

وی درخصوص جذب یار کمکی تصریح کرد: نه،‌ نیازی به جذب یارکمکی نداشتیم و از جوانان خودمان استفاده کردیم و تازمانی که شرایط تیم ایجاب نکند یار کمکی جذب نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تابش ، السد ، قطر ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار