جزئیات انفجار در معدن ذغال سنگ کرمان+اسامی کارگران کشته شده

سخنگوی سازمان امدادونجات از جان باختن 3 نفر و نجات جان 10 نفر از کارگران معدن ذغال سنگ که بر اثر انفجار گاز متان ریزش کرده بود خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انفجار گاز در معدن ذغال سنگ در استان کرمان گفت: ساعت 12 ظهر روز گذشته فرمانداری استان کرمان ریزش یک معدن ذغال سنگ در منطقه پاوه دانا نزدیک کوهبنان که در آن کارگران مشغول به کار بودند به امدادونجات اطلاع داده شده و به سرعت 17 نفر از امدادگران و نجات گران به معدن ذغال سنگ اعزام شدند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه امدادگران توانستند 10 نفر از کارگران حادثه دیده را از زیر آوار خارج کرده و آنها را از مرگ حتمی نجات دهند.
 
وی در ادامه افزود: 5 کارگر به دلیل شدت جراحت به مراکز درمانی و بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.
 
سخنگوی سازمان امدادونجات در ادامه بیان داشت: متاسفانه سه تن از کارگران معدن ذغال سنگ جان خود را از دست دادند.
 
به گفته درخشان نشت گاز متان و انفجار آن دلیل اصلی ریزش معدن و مصدومیت و جان باختن 13 نفر از کارگران زحمت کش استان کرمان شده است.

گفتنی است، "محمدرضا صادقی" ۳۴ ساله و متاهل، "سین محمدی" ۲۷ ساله و مجرد، "حسین اسلامی" ۳۴ ساله و متاهل از کشته شدگان این حادثه بوده‌اند.

لازم به ذکر است ، معدن چشمه پودنه بخش طغرل جرد کوهبنان تعداد ۳۵۰ نفر کارگر در هر شیفت کاری مشغول به کار هستند که به دلیل تعطیلی یکی ار کارگاه‌ها،؛ تعداد معدودی از کارگران ا به هنگام وقوع حادثه در معدن حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ریزش آوار ، معدن ، ذغال سنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار