اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی طی اطلاعیه‌ای؛‌

مرحوم "حاجی‌حیدری" در خدمت به محرومین جامعه خدمات کم نظیری انجام داد

حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت حاج ابوالفضل حاجی حیدری، تاکید کرد: آن مرحوم در خدمت به محرومین جامعه خدماتی کم نظیر انجام داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامی طی اطلاعیه‌ای درگذشت حاج ابوالفضل حاجی حیدری را تسلیت گفت.
 
متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

مجاهد نستوه و مبارز ضد کاپیتولاسیون آمریکایی شاه و یار محرومان حاج ابوالفضل حاجی حیدری که عمر پر برکت خویش را در خدمت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) گذراند، در تاریخ اول اسفند ماه 1392 به یاران شهید‌اش عراقی، امانی، بخارایی، نیک‌نژاد، صفار هرندی و لاجوردی پیوست.
 
وی که از سال 1341 در جهاد فی سبیل‌الله در کنار دایی بزرگوار‌اش مرحوم آقای حاج حبیب‌الله عسگر اولادی، 13 سال زندان طاغوت را با استقامت و شجاعت تحمل کرد‌، پس از پیروزی انقلاب در همه صحنه‌ها حضور جدی و فعال داشت‌.
 
وی عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس این شورا، عضو موسس و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی بود و در خدمت به محرومین جامعه خدماتی کم نظیر انجام داد.
 
حزب موتلفه اسلامی رحلت این مجاهد صادق را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران و خانواده محترم حاجی‌حیدری، همرزمان و یاران‌ش تسلیت عرض می‌نماید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار