اطلاعیه حزب موتلفه به مناسبت درگذشت مرحوم حاجی‌حیدری

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت حاج ابوالفضل حاجی حیدری اطلاعیه ایی صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت حاج ابوالفضل حاجی حیدری عضو هیأت مؤسس این حزب، اطلاعیه‌‌ای صادر کرد:

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نستوه و مبارز ضد کاپیتولاسیون آمریکایی شاه و یار محرومان حاج ابوالفضل حاجی حیدری که عمر پر برکت خویش را در خدمت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) گذراند در تاریخ اول اسفند ماه 1392 به یاران شهید اش عراقی، امانی،بخارایی، نیک نژاد،صفار هرندی و لاجوردی پیوست.

وی که از سال 1341 در جهاد فی سبیل الله در کنار دایی بزرگوار اش مرحوم آقای حاج حبیب الله عسگر اولادی، 13 سال زندان طاغوت را با استقامت و شجاعت تحمل کرد ، پس از پیروزی انقلاب در همه صحنه ها حضور جدی و فعال داشت .

وی عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس این شورا ، عضو موسس و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی بود و در خدمت به محرمین جامعه خدماتی کم نظیر انجام داد.

حزب موتلفه اسلامی رحلت این مجاهد صادق را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران و خانواده محترم حاجی حیدری، همرزمان و یاران اش تسلیت عرض می نماید.

مراسم تشییع و بزرگداشت آن مرحوم متعاقبا به اطلاع ملت بزرگ ایران خواهد رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار