بادامچیان در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری:

نقد دولت باید سازنده و هوشمندانه باشد

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: از دولت یازدهم بایستی براساس مبنا و ارزش حمایت کنیم و نقدهایمان سازنده و هوشمندانه باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "اسدالله بادامچیان" در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز در مدرسه شهدای موتلفه برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی و مریم بهروزی اظهار داشت: از اعضای جبهه پیروان استدعا دارم تا با هماهنگی بیشتری در جبهه فعال شوند هم چنین از اعضای شورای مرکزی که به اتفاق آرا باهنر را به عنوان رئیس جدید انتخاب کردند تقدیر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: ما بایستی تکیف‌مدارانه کار کنیم در این مسیر به دنبال قدرت نیستیم.
 
وی در خصوص انتصاب به عنوان نایب رئیس اضافه کرد: مایل نبودم نایب رئیس جبهه پیروان باشم اما دوستان نظر لطفشان به من بود هم چنین محسن کوهکن و حسن غفوری‌فرد به دلیل رای یکسان تصمیم براین شد که هر دو نایب رئیس جبهه باشند ما برای رسیدن به وحدت و همبستگی نیازمند فعالیت اعضا در استان‌ها هستیم.
 
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن انتقاد از طرح سبد کالای دولت ادامه داد: دولت باید در این زمینه تدبیر اتخاذ کند و در مسئله هدفمندی یارانه‌ها نیز بزرگترین اشتباه را مرتکب می‌شود چرا که در دولت احمدی‌نژاد 53میلیون نفر فرم هدفمندی یارانه‌ها را پر کرده‌اند اما هم اکنون دولت یازدهم نیز می‌خواهد فرمی به مردم دهد تا فقط نیازمندان یارانه بگیرند که این شدنی نیست.
 
بادامچیان ادامه داد: بهترین راه حل این است که دهک‌های اضافی را حذف کرده و به افراد نیازمند یارانه بیشتری بدهیم در همین زمینه بایستی سعی کنیم خط رهبری را با رصد هوشمندانه ادامه دهیم ما بایستی هم قبل و هم بعد از انتخابات به دنبال وحدت با سایر تشکل‌های اصولگرا باشیم.
 
نایب رئیس جبهه پیروان با اشاره به آخرین وضعیت "ابوالفضل حاجی حیدری" گفت: وی در حال اغما رفته است ما در سال 92 با درگذشت عسگراولادی، پرورش و وضعیتی که برای حاجی حیدری پیش آمد سال سختی را سپری کردیم که بایستی نسل جوانمان را جایگزین کنیم.  
 
وی با بیان این که ما باید به دولت یازدهم براساس مبنا وارزش حمایت کنیم و نقدهایمان سازنده و هوشمندانه باشد گفت: بایستی با تدبیر مقابل دشمنان عمل کنیم و مواضعمان را فقط از طریق رهبری اعلام کنیم.
 
بادامچیان با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان مبنی بر غیرانسانی خواندن حکم قصاص خاطر نشان کرد: با این کار دستشان را رو کردند و ثابت کردند که در خط آمریکا و دشمنان پیش می‌روند ما بایستی منسجم و قوی‌تر از گذشته باشیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سبد ، کالا ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار