فتح‌اله زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با تعجيل در خصوصي‌سازي، سرخابي‌ها را به آتش نکشيد/ناپلئوني به مرحله بعد آسيا صعود مي‌کنيم

مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما بحث خصوصي‌سازي تيم را به دولت واگذار کرده‌ايم اما اميدواريم مسئولين با تعجيل در اين کار، سرخابي‌هاي پايتخت را به آتش نکشند.

علي فتح‌اله زاده مديرعامل باشگاه استقلال تهران در حاشيه بازي دوستانه پيشکوتان اين باشگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 10 تا 15 سال است که در کشور حرف از خصوصي‌سازي استقلال و پرسپوليس زده مي‌شود اما هيچ کاري در اين‌باره انجام نشده است و من اميدوارم اگر هم اکنون مسئولين تصميم به انجام و اجرايي کردن اين امر گرفته‌اند با تصميمي عجولانه و يکي 2 روزه سرخابي‌هاي پايتخت را به آتش نکشند.
 
وي تصريح کرد: ما طالب نيستيم که استقلال را به زور از دولت بگيريم اما در صورتي که مسئولين اين کار را به ما و پيشکسوتان باشگاه واگذار کنند آن را مي‌پذيريم.
 
مديرعامل باشگاه استقلال افزود: البته من نظرات و ديدگاه‌هاي آقاي خادم را درباره بحث خصوصي سازي سرخابي‌هاي پايتخت، در رسانه‌ها خوانده‌ام و به نظرم ديدگاه‌هاي وي در اين امر ديدگاه‌هاي پخته‌اي است.
 
فتح‌اله زاده در ادامه در خصوص بازي ديروز استقلال مقابل ملوان و شکست سنگين آبي‌پوشان اظهار کرد: يکسري از بازي‌ها درنمي‌آيد و ما بايد به ملوان مي‌باختيم زيرا ملوان هرچه که مي‌زد گل مي‌شد که البته اين از توانايي ملواني‌ها نمي‌کاهد اما واقعا دريافت 2 گل در دقايق ابتدايي شيرازه تيم بزرگي همچون استقلال را مي‌پاشد و علاوه بر اين بايد به نبود خسرو حيدري و آندو تيموريان و آسيب‌ديدگي مدافعان مياني ما نيز اشاره کنيم اما به هرحال ما دنبال بهانه نيستيم و اين شکست را مي‌پذيريم.
 

 
مديرعامل آبي‌ها همچنين در خصوص محمد مايلي‌کهن که لباس رفتگران را پوشده بود و بازي ديروز را در ورزشگاه تماشا کرد گفت: آقاي مايلي‌کهن ابراز همدردي خود با رفتگران را به اين شکل نشان داد و البته که رفتگر بودن عيب نيست و من نيز به شخصه دست همه رفتگران زحمت‌کش را مي‌بوسم.
 
وي تصريح کرد: البته من فکر نمي‌کنم آقاي دايي نيز قصد توهين به اين قشر از افراد جامعه را داشته باشد و خود دايي هم در خانواده‌اي معتقد رشد کرده است.
 
فتح‌اله زاده درباره توهين به علي دايي در بازي ديروز گفت: قلعه نويي، دايي و مايلي‌کهن از اسطوره‌هاي فوتبال ايران هستند و توهين به آنها اصلا کار درستي نيست.
 
مديرعامل آبي پوشان در مورد حضور استقلال در بازي‌هاي آسيايي نيز گفت: ما تمام تلاشمان را براي تقويت تيم براي حضور در آسيا انجام داديم اما نتوانستيم به جز ايمان مبعلي بازيکن ديگري را جذب کنيم و به سبب همين شرايط دنبال اين هستيم که ناپلئوني از مرحله گروهي اين بازي‌ها صعود کنيم.
 
فتح‌اله زاده درباره اينکه گفته مي‌شود استقلال 5 بازيکن ميلياردي دارد اظهار داشت: استقلال بيش از 5 بازيکن ميلياردي دارد و نبايد انتظار داشت بازيکن تيمي که توانسته مقام سوم آسيا را کسب کند با مبلغي کم قرارداد ببندد که البته بايد اين موضوع را درنظر گرفت که کمترين مبلغي که بازيکنان ما مي‌توانند در باشگاه‌هاي حوزه خليج فارس بگيرند حدود 4 ميليارد تومان است.
 
مديرعامل استقلال در پايان در خصوص هزينه‌هاي باشگاه استقلال گفت: ميانگين هزينه‌هاي باشگاه استقلال از باشگاه هاي پرسپوليس، سپاهان و تراکتور پائين‌تر است و من حاضرم سازمان بازرسي بيايد و حساب‌هاي ما را بررسي نمايد زيرا حساب‌هاي مالي استقلال شفاف و روشن است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار