معاون فني مهندسي پليس راهور در واكنش به اظهارات معاون وزير صنعت و معدن و تجارت:

آقاي معاون وزير به فكر جان مردم هم باشيد

سرهنگ احمد رستمي معاون فني مهندسي پليس راهور به اظهارات محسن صالحي نيا معاون وزير صنعت و معدن و تجارت در بازديد از شركت عقاب افشان سازنده اتوبوسهاي اسكانيا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگارن سرهنگ احمد رستمي معاون فني مهندسي پليس راهور به اظهارات محسن صالحي نيا معاون وزير صنعت و معدن و تجارت در بازديد از شركت عقاب افشان سازنده اتوبوسهاي اسكانيا واکنش نشان داد.

با توجه به اينكه سهم اتوبوسهاي اسكانيا در ناوگان مسافربري كشور كمتر از 10% مي باشد متاسفانه 53% از كشته هاي اين ناوگان متعلق به اين اتوبوس است.

در حالي كه آتش سوزي پس از تصادف اتوبوسهاي اسكانيا همچنان افكار عمومي را رنج مي دهد شركت سازنده به جاي تبعيت از قانون عذرخواهي از زيانديدگان و فراخوان محصولات به منظور رفع عيب و جلب اطمينان مسافران و مشتريان خو د متاسفانه با اتلاف وقت و در سايه حمايت هاي غير منطقي به دنبال فرافكني مي باشد.

پليس راهور به موجب وظيفه قانوني خود براي حفظ جان و سلامتي مردم شماره گذاري اتوبوس اسكانيا مدل 4212 را تا رفع معايب متوقف و شركت سازنده نيز در صدد رفع عيب برآمده و اتوبوس جديدي را جهت شماره گذاري معرفي نموده است و پليس با دقت در حال بررسي و انجام مراحل قانوني جهت شماره گذاري مي باشد.

در اين ميان انتظار مي رفت معاون وزير صنايع به فكر جان مردم هم باشند ؛ چرا كه اگر بار ديگر اتوبوسهاي حادثه ساز در حال تردد اسكانيا دچار تصادف شوند و باز مسافراني در حريق ناشي از آن بسوزند مسوليت جان باختگان صرفا متوجه شركت سازنده نخواهد بود.

لذا توصيه جدي به شركت سازنده اين است كه اهتمام جدي و عاجلي در جهت رفع معايب اسكانيا مدل 4212به عمل آورد تا شرايط شماره گذاري آن احراز گردد و فراخوان اتوبوسهاي مشابه در چرخه حمل و نقل را جهت رفع معايب اجرا نمايد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاون ، اسکانیا ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۷:۳۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
با سلام،
ملاحظات بین حضرات هزینه ایی سنگین در بر دارد که آنهم ""جان"" است وپرداختش نیز بدوش مسافران و هموطنان!!
آخرین اخبار