خرم آباد/

37 پایگاه اورژانس جاده‌ای در لرستان فعال است

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: 37 پایگاه اورژانس 115جاده‌ای در لرستان فعال است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدعلی حسنوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این پایگاه‌ها به صورت پراکنده از محور خرم‌آباد به اندیمشک، خرم‌آباد به بروجرد، بروجرد به اراک، خرم‌آباد به نورآباد، کوهدشت، الیگودرز به اصفهان و بخش‌های محرومی مانند شول‌آباد الیگودرز مستقر هستند.

وی افزود: در شهرستان خرم‌آباد با بیش از 500 هزار نفر جمعیت پنج پایگاه اورژانس 115 شهری به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

حسنوند تصریح کرد: ما باید در حوزه فوریت‌های پزشکی به گونه‌ای عمل کنیم که بهترین نوع خدمت را به جمعیت استان بدهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان در خصوص کاروان‌های راهیان ‌نور لرستان گفت: به دلیل کمبود آمبولانس و تجهیزات اورژانس 115 استان نمی‌توانیم با هر کاروان راهیان‌نور یک آمبولانس اعزام کنیم، از این ‌رو باید با بهترین شکل ممکن آنها را پایگاه به پایگاه تحویل استان‌ها دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه پنج پایگاه اورژانس 115 شهری در بروجرد فعال هستند، یادآور شد: اگر ما با هر کاروان یک آمبولانس بفرستیم، در صورت واژگونی یک اتوبوس در شهرستان بروجرد با مشکل روبرو می‌شویم.

حسنوند تصریح کرد: در خصوص خدمت‌دهی هرچه بهتر به کاروان‌های راهیان‌نور در اردوگاه شهید بهشتی یک اکیپ با تجهیزات کامل اعزام می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: تاکنون هر حادثه‌ای که در استان اتفاق افتاده توانسته‌ایم به بهترین وجه ممکن آن را پوشش دهیم، لذا به منظور ادامه این خدمات‌رسانی نباید از توان پایگاه‌ها کاسته شود.

حسنوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سفرهای راهیان‌نور در موقعیت کاری ما یعنی ایام نوروز است، لذا پایگاه‌هایی که به منظور ایام نوروز هستند، می‌توانند به راهیان‌نور هم خدمات‌دهی کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، اورژانس ، جاده ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.