حجت‌الاسلام اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد

مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: دولت و مسئولین باید مولفه‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

"حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدرضا اکرمی" مسئول فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مسئله حماسه سیاسی و اقتصادی از موضوعات مهمی بود که در سال ۹۲ اعلام شد و ما شاهد بودیم که بخش سیاسی آن در انتخابات ۲۴ خرداد و راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت شکوه‌مندی به منحصه ظهور درآمد.
 
وی افزود: در مقوله حماسه اقتصادی مسئله قانون، اجرایی کردن قوانین و همکاری مردم با ملت نیز از مباحث مهمی است که به طور حتم می‌تواند در پیشبرد مسائل کلان اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.  
 
حجت‌الاسلام اکرمی با بیان اینکه مردم باید در مقوله اقتصاد مقاومتی پیشرو باشند، اظهار داشت: دولت و مسئولین باید مولفه‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.  
 
وی خاطرنشان کرد: دولت باید در راستای عملیاتی شدن قوانین و همچنین تاکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند تا بتوانیم به دستاوردهای لازم در این حوزه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیاست ، اقتصاد ، رهبری ، مولفه ، دولت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۰۹:۳۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
دراقتصادمقاومتى بايدبه مهاجرت مردم ازروستابه شهرتوجه كردبراى جلوگيرى ازاين اتفاق بايدوام ساخت مسكن روستايى ووام دامدارى وكشاورزى وحتى درخت كارى درروستاداده شود
آخرین اخبار