با اعمال نظارت های مستمر از سوی صندوق مهر:

سرمایه گذاری بهینه متقاضیان تسهیلات اشتغال تحقق می یابد

معاون تسهیلات و اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) اعمال نظارت ها از سوی این صندوق را بازوی کمکی برای سرمایه گذاری بهینه متقاضیان تسهیلات اشتغال عنوان کرد.

 محسن ترکزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) براساس یک سری قرار دادهای عقد فرض انجام می شود و باید در مسیر اعطای تسهیلات این مراحل طی شود.
 
وی در ادامه با اشاره ارائه تسهیلات متنوع از سوی صندوق مهر تصریح کرد: برخی تسهیلات و نظارت های مقرر در بخش سرمایه گذاری و اشتغال سخت گیرانه نیست و نظارت های کمتری را در نظر گرفته است اما در بخش ایجاد فرصت های جدید اشتغالزایی بحث نظارت ها به صورت جدی تر دنبال می شود.
 
ترکزاد در ادامه گفت: تجربیات دست آمده از  گذشته در خصوص عدم دستیابی به نتایج قابل قبول در اعطای تسهیلات قرض الحسنه چه در شبکه و  چه در سایر نهادها و صندوق ها، غفلت از نظارت ها را نشان می دهد که در این خصوص صندوق برای از بین بردن این لطمه ها روش نظارتی  خود را تغییر و به شکل سخت گیرانه ای اعمال می کند.
 
معاون تسهیلات و اعتبارات صندوق مهر امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در راستای  اولویت های شناسایی شده متقاضیان برای سرمایه گذاری قدم بر می دارد برای همین اعمال نظارت ها به تنها بازدارنده نیست بلکه بازده ی کمکی برای سرمایه گذاری بهینه متقاضیان تسهیلات اشتغال عنوان کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: صندوق ، مهر ، عقد ، تسهیلات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار