رئیس پارلمان فلسطین در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین:

نسبت به حفاری‌های قدس هشدار می‌دهم /کمیته دائم فلسطین را در قدس برگزار کنید

رئیس پارلمان فلسطین درسومین نشست کمیته دائم امور فلسطین گفت: ویران کردن قدس از بین بردن مسئله فلسطین است و از شما می‌خواهم کمیته دائم فلسطین را در داخل فلسطین برگزار کنید ما نیز آماده همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رئیس پارلمان فلسطین دومین نشست کمیته دائم امور فلسطین گفت: حمایت بی‌دریغ از فلسطین و قدس ثابت شده است و قصد ندارم شما را در جریان همکاری‌های قدس قرار بدهم، اما آنچه که از آن بیم دارم این است که اتفاقی که برای مسجد ابراهیم رخ داده برای قدس نیز به وقوع بپیوندد.

وی با بیان اینکه من نسبت به حفاری‌های قدس هشدار می‌دهم ادامه داد: ویران کردن قدس از بین بردن مسئله فلسطین است و از شما می‌خواهم کمیته دائم فلسطین را در داخل فلسطین برگزار کنید ما نیز آماده همکاری هستیم.

رئیس پارلمان فلسطین تاکید کرد: برای دنیای عرب و اسلام آرزو می‌کنم بر مشکلات خود فایق آیند.

وی همچنین با اشاره مسئله سوریه اظهار داشت: باید کمک کنیم تا جلوی خونریزی گرفته شود برادران ما در سوریه باید بدون دخالت دیگران مسئله خود را حل و فصل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منافع ما این است که همه کشورهای عربی و مسلمان یکپارچه شده تا بتوانیم از قدس شریف دفاع کنیم من به نوبه خود از جمهوری اسلامی ایران رهبری و رئیس‌جمهور این کشور تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیم ، اتفاق ، قصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار