شیرزادی: حضور فیروز کریمی در تیم ذوب‌آهن منتفی است/ تقوی تا پایان لیگ در ذوب‌آهن می‌ماند

سخنگوی رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص جایگزینی فیروز کریمی به جای تقوی گفت: این گفته صحت ندارد و من به کل این موضوع را تکذیب می‌کنم هیچ صحبتی در این باره صورت نگرفته است.

کامران شیرزادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سه بازی آینده که برای ذوب‌آهن  بازی سخت و سر‌نوشت‌سازی است تقوی همچنان سرمربی تیم باقی خواهد ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.
 
سخنگوی رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: تعطیلات لیگ به نفع تیم ما است تیم ذوب‌آهن یک بازیکن جدید جذب کرده در این مدت به خوبی می‌تواند با تیم هماهنگ شود و مختصر مصدومیتی‌ که دارد بهبود یابد شرایط تیم کمی نا به سامان است تیم در این مدت می‌تواند از بحران فاصله بگیرد و به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.
 
شیرزادی در مورد اردو تیم تصریح کرد: اردویی که برای این تیم در نظر گرفته شده کیش است از 13 اسفند عازم کیش می‌شوند و به مدت 9 روز در آنجا می‌مانند دو دیدار تدارکاتی با منتخب کیش خواهند داشت تا بتوانند از لحاظ تاکتیکی به آمادگی لازم  برسند.
 
شیرزادی در پایان خاطر نشان کرد: حساسیت و فشار بر روی تیم زیاد است  با جلسات مختلف می‌تواند اعتماد به نفس به بازیکنان بدهد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه لازم در این سه بازی باقی مانده شرکت کنند تا به هدف نهایی که برد است برسند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، فیروز ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار