برگزاری دوره مسابقات پو چیا ویژه ورزشکاران جانباز و معلول در منطقه 13

شهرداری ناحیه دو منطقه 13 با همکاری اداره ورزش جوانان شمال شرق تهران ، دوره مسابقات پو چیا ویژه ورزشکاران جانباز ، معلول قطع نخاعی و فلج مغزی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این دوره مسابقات با حضور ذاکری ، شهردار منطقه 13 ، ایلکا ، رئیس اداره ورزش جوانان شمال شرق تهران ، ندرلو ، شهردار ناحیه دو ، احمدی دبیر شورایاری محله پیروزی ، موقوفه ای ، رئیس کلانتری 128 تهران نو و دیگر مدیران  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شهردار منطقه 13 با اشاره به تاثير مطلوب ورزش و فعاليت بدني در سلامت انسان تصریح کرد: حضور در جمع شما عزیزان که با توجه به شرایط خاص  در عرصه فعالیت های ورزشی و اجتماعی فعال بوده و افتخار آفرینی می کنید مایه خشنودی و  افتخار است و امیدوارم  با تداوم  این نوع فعالیت ها و برنامه ها ورزشی ، افراد دارای معلولیت منطقه برای شرکت در این برنامه ترغیب شده تا در روحیه و زندگی آنها تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش ، بیانات مقام معظم رهبری در زمینه  لزوم ترویج و توسعه ورزش در بین تمامی اقشار مورد توجه قرار داد و بر توسعه برنامه های گسترده ورزشی در این زمینه تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش جوانان شمال شرق تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن خیر مقدم به مدعوین به مشکلات ورزش کاران معلول اشاره کردو ابراز امیدواری کرد با تعامل سایر ارگان ها به ویژه شهرداری شرایط برای گسترش ورزش معلولین فراهم شود.

همچنین در ادامه مراسم قنبری ، ورزشکار پوچیا در خصوص ورزش پوچیا توضیحاتی  ارائه داد و گفت : این ورزش برای افرادی است که دارای ناتوانائی جسمی و معلولیت بوده  مناسب است.
در پایان ورزشکاران در تیم های مختلف به رقابت با یکدیگر پرداختند.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: جانباز ، معلول ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار