حاج رضایی: نگاه کردن اصولی به جامعه فوتبال امری ضروری است

امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعزامی به المپیک نگاهی کارشناسانه، علمی و اصولی لازم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر حاج رضایی درمورد کاندید شدن وینگادا برای سرمری گری تیم فوتبال المپیک اظهار داشت: در این سالهای اخیر نگاهی که به جو فوتبال داشته‌ایم وموقعیتهای انتخاب شده نه عملی بوده و نه اصولی در دوره‌ای از زمان برای آرام کردن افکار عمومی علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و به دلیل عملکردمنفی کنار گذاشته شد، نگاه کردن درست به جامعه فوتبال امری ضروری است.

حاج رضایی در ادامه اظهاراتش بیان کرد: برای انتخاب مربی تیم ملی امید باید مؤلفه‌هایی درنظر گرفته می‌شد که این چنین نشد این وضعیت در بازیهای مقدماتی المپیک که بگوویچ سرمربی بوددراسترالیا هم مشاهده شد زمانی که بعداز بازیهای تیم ملی المپیک به کشور بازگشت نمی‌دانست صاحب این تیم کمیته‌ ملی المپیک است یا فدراسیون فوتبال.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: شخصی که به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک انتخاب می شود باید برنامه‌هایی داشته و در قرارداد قیدکند برنامه‌هاییکه تفهیم شده و ضمانت اجرایی دارند دارای کاریزمای خاصی است یعنی اقتدار، شناخت، دانش لازم را داشته باشد و شرایط اقلیمی را بداند که آسیبی به تیم ملی و به دنبال آن به مردم نرساندلازمه چنین انتخابی کمیته فنی قوی است.

اما درجامعه فوتبال رابطه حاکم  است واین امر مانع انتخاب کمیته‌ای که هم شناخت فوتبالی وهم اجتماعی داشته باشد شده است اگر فدراسون شرایط این انتخاب را فراهم کند به خود احترام گذاشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصولی ، ضروری ، مقدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار