دولت در دی ماه 92:

جزئیات سبد کالایی دولت/ کاهش نرخ تورم/ اولین نشست رئیس‌جمهور با استانداران/

جزئیات سبد کالایی دولت، کاهش نرخ تورم، اولین نشست رئیس‌جمهور با استانداران، سفر دکتر روحانی به خوزستان و انتصاب رئیس سازمان استاندارد از مهم‌ترین اتفاقات دی ماه 92 بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، دوات یازدهم از ابتدای شروع به کار خود فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده است که در این گزارش به فعالیت‌های این دولت در دی ماه 92 می‌پردازیم:

نیره پیروزبخت رسماً «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» شد

رئیس‌جمهور طی حکمی، نیره پیروزبخت را به مدت سه سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب کرد.

رئيس‌جمهور، سرپرستي 30 فرزند يتيم و شيرخواره را برعهده گرفت

رئیس‌جمهور همزمان با اربعین حسینی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی در منطقه ۱۷ تهران بازدید کرد.

دفتر رییس‌جمهور انتساب مطالب و اقوال نادرست به دکتر روحانی را تکذیب کرد

در پی انتشار برخی اخبار، مطالب و اقوال نادرست و انتساب آن به دکتر روحانی در برخی رسانه‌ها در روزهای اخیر، دفتر رئیس‌جمهور با صدور اطلاعیه‌ای مطالب غیرمستند را فاقد اعتبار دانست.

دروغ‌پردازی زنجیره‌ای برخی از رسانه‌ها عزم مردم را در حمایت از دولت منتخب مستحکم‌تر می‌کند

رئیس‌جمهور به دروغ‌پردازی زنجیره‌ای برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری نسبت به دولت اشاره کرد و گفت: دروغ‌پردازان بدانند، اینگونه اقدامات غیراخلاقی، تنها به تنفر و انزجار بیشتر مردم از آنان می‌انجامد و عزم مردم را در حمایت از دولت منتخب خویش، مستحکم‌تر خواهد کرد.

پیشنهاد وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر "وی‌چت" / سرعت اینترنت افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشنهاد وزارت ارتباطات برای رفع فیلتر "وی‌چت" خبر داد.

دیدار رئیس جمهور با خانواده شهدا و جانباز ۵۰ درصد ارامنه دفاع مقدس

رییس‌جمهور شامگاه چهارشنبه و در شب میلاد عیسی مسیح(ع) به دیدار خانواده شهیدان و جانباز ۵۰ درصد ارامنه دفاع مقدس، موسسیان و آلبرت محمودلو، رفت.




جزئیات سبد کالای حمایتی دولت اعلام شد

با موافقت هیئت وزیران و در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، دو سبد کالایی رایگان تا پایان سال جاری به شاغلان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح، کارگران، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان، دانشجویان متأهل، طلاب و سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی ارائه می‌شود.

عملیاتی کردن طرح انتقال پایتخت از لحاظ مالی بعید است

استاندار تهران گفت: بر این باورم که در شرایط فعلی باتوجه به منابع مالی موجود در کشور، عملیاتی کردن طرح انتقال پایتخت از تهران به شهر دیگری بعید و دور از ذهن است.

بازدید رییس جمهور از مجتمع خدمات توانبخشی کودکان معلول نارمک

رییس‌جمهور در سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از مجتمع خدمات توانبخشی کودکان معلول نارمک بازدید کرد.

رئیس‌جمهور به دیدار مادر و زیارت مزار پدر رفت

رئیس‌‌جمهور عصر چهارشنبه برای دیدار با مادر و زیارت مزار پدر خود، به زادگاهش سفرکرد.

فعالیت مجدد حزب مشارکت و مجاهدین باید از سوی قوه قضائیه پیگیری شود


وزیر کشور گفت: فعالیت مجدد حزب مشارکت و مجاهدین، باید از سوی قوه قضائیه پیگیری شود.

اظهار نظر درباره پرواز مستقیم ایران و آمریکا زود است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اظهار نظر درباه پرواز مستقیم ایران و آمریکا در شرایط فعلی زود است.

کاهش نیم درصدی نرخ تورم در کشور

رئیس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی درصدد است با کنترل قیمت‌ها در راستای کاهش نرخ تورم وارد عمل شود، لذا سیاستگذاری‌های خود را نیز در این مسیر قرار داده است.

بابک زنجانی بدهی 2 میلیارد یورویی خود را به وزارت نفت پرداخت نکرده است

وزیر نفت گفت: بابک زنجانی بدهی دو میلیارد یورویی خود را به وزارت نفت واگذار نکرده و اسناد ارائه شده از سوی وی به بانک مرکزی در راستای پرداخت بدهی از سوی این بانک پذیرفته نشده است.

اولین نشست مشترک استانداران با رئیس‌جمهور برگزار شد

اولین نشست مشترک استانداران دولت یازدهم با حضور رئیس‌جمهور در محل وزارت کشور برگزار شد.

اجازه سفر هموطنان‌مان به مصر را به دلیل شرایط امنیتی نمی‌دهیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: حتی اگر کشور مصر محدودیت‌هایی را برای هموطنان‌مان در راستای سفر به این کشور در نظر نمیگرفت نیز ما به دلیل شرایط ناامن این کشور اجازه سفر ایرانیان به کشور را نمی‌دادیم.

دولت در آغاز فعالیتش با نوعی "شبه‌بحران" در بخش سلامت و دارو روبرو بود/ قول مساعد به فعالان حوزه سلامت/ نباید بگذاریم نقد در جامعه "زیرزمینی" شود

رئیس‌جمهور گفت: در آغاز این دولت در بخش سلامت و دارو شاهد نوعی شبه بحران بودیم و ناچار بودیم با اقدامات فوری بتوانیم این حالت شبه بحران را در بخش دارو از بین ببریم.

رسانه ای کردن برخورد با مفاسد اقتصادی، بر امنیت سرمایه گذاری تاثیر می گذارد

وزیر اطلاعات گفت: رسانه ای کردن برخورد با مفاسد اقتصادی بجای اینکه بر مهار فساد اقتصادی کمک کند، بر امنیت سرمایه گذاری تاثیر می گذارد.

تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده‌اند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:‌ با تلاش‏های صورت گرفته، تعدادی از عاملان حادثه تروریستی سراوان دستگیر شده و اطلاعات خوبی از آنها به دست آمده است.

رئیس‌جمهور وارد اهواز شد

رئیس‌جمهور به منظور انجام سفری سه روزه به استان خوزستان با استقبال نماینده ولی فقیه ، استاندار و جمعی از مقامات استانی، وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.



عده‌ای به اسم دور زدن تحریم‌ها، ملت و منافع ملی را دور زدند

رییس‌جمهوری با بیان این‌که پیشرفت در سایه آرامش و امنیت حاصل می‌شود، گفت: در استان خوزستان وحدت خوبی بین مردم، عشایر، قومیت‌ها و گروه‌های مختلف وجود دارد و این وحدت ارزشمند است و نباید بگذاریم هیچ خناس و شیطانی در صف واحد شما خلل ایجاد کند.

رسانه‌ها صدای دولت را به مردم برسانند/ از سفر به خوزستان راضی‌ام

رئیس جمهور کشورمان گفت: ارتباط ما با مردم از طریق استانداران، ائمه جمعه و نمایندگان و فرهیختگان ادامه خواهد داشت و ما همیشه نظرات مردم را استماع می‌کنیم و ما صدای مردم را از طریق رسانه‌ها می‌شنویم و امیدواریم رسانه‌ها صدای دولت را به مردم برسانند.

قدردانی از همه اقشار استان خوزستان در اولین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از استقبال، حضور و میهمان نوازی مردم خونگرم، ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان در جریان اولین سفر کاروان تدبیر و امید به این استان تقدیر و تجلیل کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، روحانی ، یازدهم ، دی ، ماه ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار