ترفندهای شبانه؛

فعال سازي Hibernate در ويندوز 8

اگر به تازگي کاربر ويندوز 8 شده ايد حتما اين سوال برايتان پيش آمده که Hibernate ويندوز کجا رفته است و چگونه مي توان به آن دسترسي داشت. در اين ترفند با نحوه فعال سازي اين گزينه کاربردي در ويندوز 8 آشنا مي شويد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر به تازگي کاربر ويندوز 8 شده ايد حتما اين سوال برايتان پيش آمده که Hibernate ويندوز کجا رفته است و چگونه مي توان به آن دسترسي داشت. در اين ترفند با نحوه فعال سازي اين گزينه کاربردي در ويندوز 8 آشنا مي شويد.

براي اين کار ابتدا بايد وارد کنترل پنل شويد؛ کليدهاي ويندوز و حرف C را با هم فشار دهيد تا منويي در سمت راست صفحه نمايان شود. حال وارد Settings شويد و روي Control Panel کليک کنيد. در اين پنجره نوع نمايش را در حالت Large Icons يا Small Icons قرار دهيد.

گزينه Power Options را پيدا و سپس روي آن کليک کنيد تا پنجره مربوطه باز شود. در اينجا مي توانيد تنظيماتي راکه در رابطه با مصرف برق و انرژي است، تغيير دهيد. اما در سمت چپ صفحه گزينه هايي وجود دارد که هر يک مربوط به تغيير تنظيمات است.

در بين آن ها گزينه هاي Choose what the power button does يا Choose what closing the lid does را انتخاب کنيد. سپس در پايين صفحه بخش Shutdown settings و گزينه هاي مختلف آن را مشاهده خواهيد کرد که البته به صورت خاموش هستند.

براي فعال شدن آن ها روي Change settings that are currently unavailable کليک کنيد. پس از فعال شدن گزينه هاي پاور، تيک Hibernate را فعال و در آخر روي Save changes کليک کنيد. به همين ترتيب مي توانيد گزينه Sleep را نيز به Power اضافه کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار