ساری/

دعوت یک مازندرانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان

رییس هیات وزنه برداری مازندران گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان ، از یک وزنه بردار مازندرانی برای شرکت در اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد .

عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان از 13 وزنه بردار جوان برای حضور در مرحله دوم اردوهای تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران دعوت کرد که امیرحسین فضلی ، تنها مازندرانی دعوت شده به این اردو است .

وی بیان کرد : این اردو از فردا در کمپ تیم های ملی وزنه برداری آغاز می شود و وزنه برداران تمرینات خود را تا سوم اسفند زیر نظر مربیان برگزار خواهند کرد .

رییس هیات وزنه برداری مازندران افزود : وزنه بردار مازندرانی دعوت شده به اردو در صورت جلب نظر مربیان و قرار گرفتن در فهرست نهایی می تواند در رقابتهای قهرمانی جهان که خرداد ماه سال 93 در کازان روسیه برگزار می شود شرکت کند .

رحیمی ادامه داد : مازندران در مسابقه های وزنه برداری رده های مختلف سنی کشور حضور گسترده ای دارد و سعی می کنیم با برگزاری منظم لیگ استانی و شناسایی هرچه بیشتر نخبگان وزنه برداری در مسابقات مختلف همواره یکی از مدعیان قهرمان باشیم./
/انتهای پیام
برچسب ها: دعوت ، وزنه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.