دکتر شجاع ، معاون اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات:

بیش از 255 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات اختصاص یافت

نقی شجاع معاون اداری و مالی این واحد از تخصیص بیش از255میلیارد و 708میلیون ریال وام کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: 5868 نفر از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات از تسهیلات وام بانک صادرات ، وام های کوتاه مدت و میان مدت و وام بلندمدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ... استفاده کردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر شجاع با بیان این مطلب که معاونت اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات در 9ماهه سال جاری بیش از 309میلیارد و891 میلیون ریال تسهیلات به صورت وام برای اعضاء هیأت علمی ، کارکنان و دانشجویان این واحد اختصاص داده است و گفت: از مجموع این تسهیلات بیش از255میلیارد و708میلیون ریال تسهیلات کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و بیش از54 میلیارد و182میلیون ریال تسهیلات به صورت وام پرداختی به کارکنان و اعضاء هیأت علمی اختصاص یافته است.

به گفته معاون اداری و مالی  واحد علوم و تحقیقات ، تسهیلات پرداختی همچون وام ضروری ، خرید مسکن، ودیعه مسکن، تعمیرات مسکن و صندوق پس انداز بیشترین وام های پرداختی به کارکنان و اعضاء هیأت علمی این واحد را به خود اختصاص می دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، علوم ، تحقیقات ، علمی ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار