سردار سپهر در همایش تربیت و تعالی ناحیه‌ای بسیج:‌

دشمن در 5 دقیقه اول جنگ سخت پشیمان می‌شود/ هسته‌های حزب‌الله در سراسر جهان آمریکا را آرام نگذاشتند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت:‌ تا قبل از این انقلاب هر انقلابی در غرب و شرق مادی بود و تنها انقلابی که پرچم معنویت، دین و بصیرت سیاسی ما را برافراشت انقلاب اسلامی بود که دنیا را غافلگیر کرد و همچنین انقلاب‌های مارکسیستی در دنیا تمام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، ‌سردار "سپهر" معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش تربیت و تعالی ناحیه‌ای که به همت سازمان بسیج کارمندان،‌ وزارتخانه‌ها و ادارات و سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: در فضای امروز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی شناخت دقیق و بصیرت داشتن از مسائل اصلی نظام و کشور یک شرط برای تعالی و تربیت دینی متدینین و بسیجیان است.  
 
وی افزود: یکی از ارکان اصلی تربیت و تعالی داشتن بصیرت نافذ است و در طول تاریخ پیامبران و ائمه(ع) و بشر بیشترین ضربات از کم‌بصیرتی و بی‌بصیرتی بوده است.  
 
سردار سپهر تصریح کرد: امام حسین(ع) را بی‌بصیرت‌ها به شهادت رساندند و به عهد خود وفا نکردند و کسانی هم که امام حسن(ع) را مجبور به صلح با معاویه کردند و گفتند تو را می‌کشیم نیز از همین دسته بودند. 
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت:‌ کسانی که در صدر اسلام  حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کردند منحصرا افراد بی دین و بی‌تقوا نبودند بلکه افرادی بی‌بصیرت بودند.  
 
وی اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی وقتی امام خمینی(ره) در مقابل زیاده‌خواهی و دین‌زدایی حکومت پهلوی قیام کرد نیاز به بصیرت نافذ مردم متدین ایران داشت لذا امام با مبارزه مسلحانه و قهرآمیز با رژیم مخالف بود و هر گروهی که روی به این کار می‌آورد را حمایت نمی‌کرد.  
 
سردار سپهر گفت: بصیرت، آگاهی‌بخشی و شناخت خودی و دشمن و جبهه حق از باطل مهمترین مطالبی بود که امام خمینی(ره) برای مردم با اهمیت می‌شمرد و به این وسیله حکومت پهلوی را ساقط کرد و دقیقا 15 سال تلاش کرد تا مردم دارای سهم جامع از مسائل سیاسی، اجتماعی،‌ فرهنگی و امنیتی شوند و سرانجام پیروز شد.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آنچه کشور ما را در برابر تهاجمات استکبار ایستاده و مقاوم کرده است، عموما بصیرت نخبگان و خواص و مردم ما بوده و پیروزی ما در دفاع مقدس مدیون بصیرت میلیونی مردم ما است.  
 
وی افزود: 17 میلیون نفر از مردم ما علیه کفر در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود ایستادگی کردند و این پیروزی نتیجه عده و عُده نبوده است، البته آنها اثر داشت، اما اثر راهبردی نداشت.  
 
سردار سپهر ادامه داد: امام علی(ع) می‌فرماید؛ نداشتن چشم بهتر از نداشتن بصیرت است و قلم فرماندهی و مدیریت و پیشوایی را کسی نمی‌تواند برپا کند مگر آنکه دارای بصیرت و علم به حق باشد.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیان داشـت: امروز رهبر معظم انقلاب بصیرت بسیار نافذی دارد و یک مجله آمریکایی اعلام کرد ما با یک ابرحریف قدرتمند به نام آیت‌الله "سید علی خامنه‌ای" روبرو هستیم.  
 
وی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب کسی است که وزیر امور خارجه اسبق آمریکا درباره ایشان می‌گوید؛ ما 10 سال تلاش کردیم طرح راهبردی را علیه انقلاب اسلامی و مسلمانان به کار گیریم اما رهبر ایران با یک ساعت سخنرانی تمام سیستم ما را به هم می‌ریزد که این نشانه بصیرت سیاسی، شجاعت و دین‌مداری رهبر ماست.  
 
سردار سپهر تصریح کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که اگر می‌خواهیم راه امام، شهدا و رهبری را ادامه دهیم، تنها باید بصیرت داشته باشیم.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: امامان معصوم در صدر اسلام تنها ماندند، به شهادت رسیدند و در پادگان‌های نظامی نگه داشته شدند، زیرا مردم بصیرت نداشته و در صحنه حضور نداشتند.  
 
وی افزود: همه انبیاء الهی برای دو هدف متدین‌ کردن مردم با ابلاغ دین و آموزه‌های الهی و تشکیل حکومت الهی برای ایجاد قسط و عدل آمدند و حضرت مهدی(عج) که تشریف می‌آورند همین دو هدف را دارند تا تمدن دینی، اسلامی و الهی شکل بگیرد لذا زمانی این اتفاق می‌افتد که امام معصوم و ولی فقیه دارای حکومت الهی باشد و مقبولیت ایجاد کند.  
 
سردار سپهر اظهار داشت: امروز دنیا بحران مقبولیت دارد و رهبران و رؤسا و پارلمان‌های دنیا مورد قبول مردم دنیا و کشورها نیستند اما امروز الحمدالله در جمهوری اسلامی خیل عظیم میلیونی که در 22 بهمن شاهد بودیم به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد می‌زنند که انقلابی،‌ متدین و پیرو ولی فقیه هستیم.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به برخی اظهارنظرهای دانشمندان و سیاستمداران غربی درباره انقلاب اسلامی ایران گفت: تا قبل از این انقلاب هر انقلابی در غرب و شرق مادی بود و تنها انقلابی که پرچم معنویت، دین و بصیرت سیاسی ما را برافراشت انقلاب اسلامی بود که دنیا را غافلگیر کرد و همچنین انقلاب‌های مارکسیستی در دنیا تمام شد.  
 
وی اظهار داشت: آلوین تافلر نویسنده کتاب موج سوم و استراتژیست غربی می‌گوید کاری که امام خمینی(ره) کرد فقط برانگیختن جهان اسلامی نبود بلکه دنیای دین‌باوران را برانگیخت یا مجله غربی تروتو استار نوشت که اسلام مبارز تحت رهبری امام خمینی پس از قرن‌ها ناشناخته بودن به میدان امد و گروه بسیاری از شیعه و سنی تحت رهبری امام حاضر شدند شرب شهادت را بنوشند.  
 
سردار سپهر تصریح کرد: مارگارت تاچر نخست‌وزیر اسبق بریتانیا اعلام کرد ما غربی‌ها در دهه 1980 از ابزارهای نظامی شوروی و اقمارش ترسی نداریم اما از فرهنگ اسلامی انقلاب ایران نگرانیم، لذا انقلاب ما دین‌باوری و بصیرت سیاسی را در میان مردم منطقه و جهان به وجود آورد و بدون سلاح بر حکومت پهلوی پیروز شد و حکومت دینی را برقرار کرد.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: احمد بندلا اولین رئیس‌جمهور انقلاب الجزایر گفت؛ برای نخستین بار انقلابی با طرح فرهنگی تولد یافته و نه با نان و مادیات که در قلب‌ها جای دارد، بویژه در قلب‌های جوانان عرب، الجزایر، تونس، مغرب و سوریه.  
 
وی گفت: پرفسور جی هم اعلام کرد آینده جهان از آن ملت‌هایی خواهد بود که دارای ایمان مذهبی هستند و غرب به خاطر خلاء معنویت شکست خواهد خورد.  
سردار سپهر ادامه داد: امروز مقبولیت این نظام با حضور میلیونی مردم و به خصوص بسیجیان خار چشم دشمنان است که هنوز بعد از نیم قرن شعارهای سال 42 امام را با جان و دل سر می‌دهند و نسل سوم انقلاب همچنان راه نسل اول و دوم را ادامه می‌دهد.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: امروز بسیج ما سهم قابل توجهی در تقویت نظام دارد و یکی از راهبردهای امام و رهبری و شهدا همین بسیج بوده و امروز حضور شما در صحنه‌ها پمپاژ انقلاب است.  
 
وی گفت: رهبر انقلاب می‌فرماید؛ بسیج یعنی حضور با اخلاص و در هر صحنه‌ای انسان‌های آماده به کار توانایی حضور دارد و پاک‌ترین و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور برای اهداف عالی این ملت جمع شده‌اند.  
 
سردار سپهر اضافه کرد:‌ دستاوردهای بسیج ما برای نظام دستاوردهای راهبردی بوده و چیزی جز بصیرت و اعتقاد موجب عضویت در بسیج نیست.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: بسیج نفی تجاوز استکبار به کشور ما است و استکبار آمریکا با مساعدت اروپایی‌ها و پشتیبانی صهیونیسم بین‌الملل برای نابودی انقلاب سه راهبرد دارد که اولین راهبرد آنها سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بوده و اگر تا به امروز موفق به این کار نشده‌اند نتوانسته‌اند، نه اینکه نخواستند.  
 
وی بیان داشت: اگر امروز آمریکایی‌ها می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، شوخی نمی‌کنند، یقینا اگر می‌توانستند یک لحظه درنگ نمی‌کردند لذا نتوانستند زیرا مردم ما در صحنه هستند و نیروهای مسلح با تمام اقتدار در مقابل تهاجمات آنها ایستاده و عده و عُده و تدبیر دارد.  
 
سردار سپهر تصریح کرد: به عنوان یکی از مسئولان سپاه عرض می‌کنم جهت اطلاع ان کسانی که می‌گویند اگر آمریکا یک یا دو بمب بیاندازد کار ایران تمام است، آنها هیچگونه اطلاعات نظامی راهبردی ندارند، لذا برای مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ما در مقابل اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها عرض می‌کنم که امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و سپاه ما به حدی است که اگر استکبار جنگ سختی را راه بیاندازد در همان 5 دقیقه اول پشیمان می‌شود.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: این توانمندی‌ها از 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی و 35 سال اقتدار علمی و دانشگاهی و نظامی و اقتدار تسلیحاتی و تجهیزاتی ما برآمده که یکی از وحشت‌های استکبار این است که جمهوری اسلامی از قدرت‌های بزرگ غرب آسیا می‌باشد که این با پشتوانه مردمی بسیج و پایان‌ناپذیری است.  
 
وی افزود: ارتش‌های دنیا مانند آمریکا که 250 میلیون جمعیت دارد سربازان خود را از آسیا و آفریقا می‌آورند و به آنها حقوق می‌دهند و انواع ملیت‌ها در آنها وجود دارد و حتی افسران ارشد آنها از ملیت‌های غیرآمریکایی‌ هستند زیرا پایان‌پذیر بوده و مردم از آنها حمایت نمی‌کنند.  
 
سردار سپهر ادامه داد: تنها نظامی که نیروهای مسلح پایان‌ناپذیری دارد جمهوری اسلامی ایران است که ده‌ها میلیون نفر پشتیبان نظام به عنوان بزرگترین قدرت در مقابل استکبار هستند.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر بسیج نشان دادن مقبولیت و افزایش مشروعیت نظام و صدور انقلاب اسلامی به اقصی‌ نقاط جهان است.   
 
وی بیان داشت: تفکر بسیجی موجب شد حزب‌الله لبنان در مقابل چهارمین ارتش مجهز دنیا در 33 روز به پیروزی برسد و در سوریه تفکر بسیجی 25 قدرت عربی و غربی را به خاک مذلت کشاند.  
 
سردار سپهر گفت: همه دنیا گفتند بشار اسد سقوط می‌کند و تسلیم می‌شود اما تفکر بسیجی 60 هزار نفر علوی شیعه و سنی باعث شد تا سوریه همچنان در خط مقاومت ایستادگی کند.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در ارتش سوریه نماز خواندن و رفتارهای مذهبی تا سه سال گذشته در این کشور بعثی و ضددین جایی نداشت اما امروز افسرها و ژنرال‌های سوریه با نماز و خدا و پیغمبر و احکام اسلامی آشتی کرده‌اند، آنها به ما می‌گفتند تفاوت شما با ما این است که شما روحانی و مسجد دارید که در مقابل استکبار ایستاده‌اید لذا امروز نیز آنها به دور روحانیون شیعه و سنی مانند امامزاده می‌چرخند زیرا می‌فهمند رمز پیروزی آنها تدین و بصیرت سیاسی است.  
 
وی افزود: تفکر بسیجی آمریکایی‌ها را از عراق اخراج کرد و مجاهدین عراقی با تفکر بسیجی و انقلاب و راه امام باعث شدند آمریکایی‌ها شکست بخورند و به طور مفتضحانه با ده‌‌هزار کشته و ده‌هزار مجروح و 1.3 تریلیارد دلار خسارت از عراق رفتند و حکومت شیعی و انقلابی و متدین بر عراق حاکم شد که نتیجه تفکری است که از بسیجیان ما الهام گرفتند.  
 
سردار سپهر ادامه داد: امروز بسیج ما پشتوانه دولت اسلامی ما در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: در شرایط پیچیده امروز ما موقعیت ویژه و اقتدارآمیزی داریم و باید دائما وضعیت جریان‌های خودی و اقتدار و موقعیت داخلی را بشناسیم و دشمن را هم بشناسیم احساس ضعف نکنیم مولفه‌های اقتدار مملکت را شمارش کنیم و دشمن را هم ببینیم.
 
وی افزود: امروز قدرت نظام ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بالاتر رفته ودر بخش اقتدار سخت‌افزارانه نیروهای کیفی و خلاق دربخش‌های نظامی و همچنین دارای تجهیزات مدرن روز هستیم و بسیار پیشرفت کردیم.

سردار سپهر گفت: این نیروها سه ویژگی مهم دارند یک تصمیم‌گیری عقلانی یعنی تمام رفتار آمریکایی‌ها و دشمنان را تبدیل به رزمایش و نسخه‌های عملیاتی کردیم و برای هر رفتاری از دشمن پیش‌بینی هوشمندانه داریم.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: توان استفاده از تکنولوژی در نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها و توجه ویژه به ابعاد انسانی مردمی بودن و پشتوانه مردمی داشتن از ویژگی‌های نیروهای مسلح ما است.
 
وی اظهار داشت: تحریم‌ها وضعیت سخت معیشتی را بر ملت ما تحمیل کرده اما بااین وجود ظرفیت هزار میلیارد دلاری اقتصاد ما و ظرفیت تولید غذا برای 300 میلیون نفر اقتصاد ما را در ردیف هجدهم دنیا و چهارمین قدرت اقتصادی دنیای اسلام قرار داده و حتی دشمنان ما به عدم تاثیر تحریم‌ها اعتراف کردند.

سردار سپهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی و دستگاه‌های هوشمند امنیتی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما چهارمین یا پنجمین دستگاه اطلاعاتی قدرتمند دنیا را در دست داریم و با وجود حوادث اطراف کشور ما به دلیل فقدان سیستم‌های اطلاعاتی اما امروز هوشمندی سربازان ما در اطلاعات از مولفه‌های اقتدار ما است.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: امروز سپاه چهارمین قدرت سایبری دنیا را در اختیار دارد و جوانان ما پنجه در پنجه ارتش‌های سایبری دنیا از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.
 
وی اظهار داشت: مجله آمریکایی تایم اعلام کرد قدرت نرم ایران می‌تواند ارتش‌های منطقه را به زانو درآورد و آمریکا در عراق از قدرت نرم ایران و تفکر بسیجی و علوی در عراق شکست خورد این در حالی است که بودجه نظامی ایران یک چهارم عربستان است.

سردار سپهر افزود: رهبری و تدین مردم و پیام انقلاب ما موجب این موفقیت‌ها شده است.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: منابع قدرت نرم ما فرهنگ عاشورایی و شهادت‌طلبی است در یک دیدار از خلیج‌فارس دیدیم که فرزندان بسیجی ما با قایق‌های خود و با شجاعت به زیردریایی اتمی فرانسه و نیروهای آنها هشدار دادند که از منطقه خارج شوند.
 
وی تصریح کرد: این یعنی ایمان در برابر تجهیزات و میزان اقتدار ما به اندازه اتکای ما به خداست و بسیجیان ما در مقابل 5 هزار نفر و صد فروند هواپیما وهلی‌کوپتر و یک شهر بزرگ نظامی غربی‌ها در اطراف خلیج‌فارس به آنها می‌گویند که شما حق ندارید ازاین مسیر عبور کنیم.
 
 
وی افزود: از زمانی که سپاه مسئولیت امنیت خلیج‌فارس را به عهده گرفته مسیر ناوهای نظامی همه قدرت‌های غربی عوض شده است و این اقتدار از منبع عاشورا و فرهنگ کربلا و شهادت‌طلبی است.

سردار سپهر تصریح کرد: وقتی فرماندهان دریایی ما گزارش می‌دهند که آمریکایی‌هادر صدد استفاده از قایق‌های تندرو هستند رهبر انقلاب فرمودند آنها بی‌خود می‌کنند آنها آدم این کار را ندارند لذا به فضل خدا ما آنقدر شهادت‌طلبداریم که اجازه حرکتی به دشمن ندهد.

معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: از مولفه‌های دیگر در منابع جنگ نرم ما ولایت مطلقه فقیه است ومتاسفانه دنیای اسلام با نداشتن رهبر و ولی امر در عراق و سوریه، مصر، لیبی، تونس و یمن دچار مصیبت‌هایی شده اما امروز از منابع اقتدار ما ولی فقیه و رهبری ما است.
 
وی افزود: انتظار و امید به آینده که در میان همه فرق اسلامی و غیر اسلامی تنها قومی که امید به آینده‌ای عالی و موفق دارد شیعه است و نیز قدرت فرهنگی و علمی و سرمایه اجتماعی ظرفیت عالی مدیریت نرم‌افزاری، استقامت و پایداری بر اصول، ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری و حمایت از مظلومین و مستضعفین از دیگر منابع اقتدار ما در جنگ نرم هستند.

سردار سپهر با اشاره به دومین راهبرد آمریکا درقبال انقلاب اسلامی گفت: آنها پس از ناکامی در نابودی انقلاب اسلامی به دنبال تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی هستند به این معنا که می‌گویند اگر رفتار اصولی و ارزشی و آرمان‌خواهی ایران را بگیریم و از نظام و قانون و جامعه ایران ایدئولوژی‌زدایی کنیم این به نفع ما خواهد بود.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: آنها به دنبال این هستند که یا رهبری از اصول و ارزش‌ها عقب‌نشینی کند و یا مردم یعنی مردم بگویند که ما اسلام و ولی فقیه را نمی‌خواهیم.
 
وی اظهار داشت: سومین راهبرد آمریکا همگرایی جمهوری اسلامی با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکاست یعنی اگر آنها گفتند بشاراسد باید سقوط کند یا مخالف حاکمیت شیعیان در عراق و یا پیروزی بحرین باشد ما هم باید قبول کنیم و استکبار امروز به دنبال این موضوع است.

سردار سپهر با اشاره به وظیفه امروز ملت و بسیج به عنوان بخش عمده مردم گفت: دینمداری و تعبد اولین وظیفه ما است و امام خمینی (ره) فرمودند نگاه کنیدکه آمریکا با هرچه مخالفت کرد ما باید برخلاف آن عمل کنیم.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: اسرائیلی‌ها هرساله همایشی را برای جلوگیری از دین، اسلام و شیعه دارد و سه نسخه را به عنوان شیوع مواد مخدر و فساد اخلاقی و شرابخواری در ایران مطرح می‌کند و معتقدند با این سه نسخه دین و دینمداری بشریت نابود می‌شود و دیگر دفاع و ولی فقیه و اسلام معنا پیدا نمی‌کند و جمهوری اسلامی فرو می‌ریزد.
 
وی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی ملت ما است که در تبعیت از رهبری شاخص‌های امنیت و سیاست کشور ما شکل می‌گیرد که دولت ما باید به این فرامین گوش فرا دهد و ما نیز باید از دولت حمایت کنیم و اختلاف‌های محلی و صنفی را کنار بگذاریم.

سردار سپهر افزود: ما باید ببینیم استکبار در سوریه و عراق چه جنایت‌هایی می‌کند و ما در سایه رهبری چه امنیتی داریم.
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اطاعت از رهبری ولایت فقیه، تقویت روحانیت اصیل و انقلابی، بصیرت نافذ و دشمن‌شناسی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی و جنگ نرم دشمن به عنوان دیگر وظایف ملت و بسیج ما اظهار داشت: در جنگ سخت و نیمه سخت تا به امروز سربلند بوده‌ایم و نمره ما بالاتر از 18 و 19 است اما در مقابله با جنگ نرم بسیار آسیب دیده‌ایم و حتی قتل‌عام شدیم.
 
وی افزود: حضور خواهران ما با چادر و حجاب و برادران ما با رفتار مذهبی و حضور در مساجد، پرهیز از دیدن ماهواره، انس با قرآن، مسجد و روحانیت هم آفند و هم پدافند فرهنگی است.  
 
سردار سپهر گفت: ما باید متدین زندگی کنیم و مواظب فرزندان و خانواده‌های آنها باشیم و همچنین پرهیز از اسراف‌گرایی و مقابله با تجمل از دیگر وظایف ملت و بسیج است.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهارداشت:‌ متدینین ما باید سبک زندگی خود را با شرایط موجود تطبیق دهند و برای کشوری که ظرفیت تولید غذا برای 300 میلیون نفر دارد، بسیار بد است که 8 میلیون تن گندم وارد کند و بیشترین مصرف‌کننده لوازم آرایشی در دنیا باشد و در اسراف جزو دومین کشورهای دنیا باشد که از شأن مردم مسلمان ما به دور است.  
 
وی با اشاره به رشد علم و مهار‌ت‌افزایی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان پیش از انقلاب ما در این زمینه 100 سال از آمریکا و ژاپن عقب بودیم اما امروز یکی از مراکز علمی غرب در انگلیس اعلام کرده که ما قدرت علمی یازدهم دنیا هستیم.  
 
سردار سپهر افزود: در علوم هسته‌ای، نانو، پزشکی، تولید ماهوار، موشک‌های ماهواره‌بر، تجهیزات ماهواره‌ای و نظامی و بسیاری از مسائل سری و مخفی از علوم پیشرفته در جایگاه دوم تا ششم دنیا هستیم.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار داشت:‌ از دیگر وظایف ملت و بسیج، صبوری و استقامت در برابر مشکلات و سختی‌ها، صبور و استقامت بوده و مقاومت و ایستادگی در پیروزی جبهه حق ناشی از سه عامل قرآنی ایمان، اطاعت از رهبری و ثبات و استقامت یعنی نترسیدن و جا نزدن در مقابل دشمن است.  
 
وی تصریح کرد:‌ فراموش نکردن ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهیدان که در سایه انقلاب تداوم یافت در هیچکدام از جنگ‌های صدر اسلام و حتی در کربلا هم نبود و در این زمینه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که کتاب خاطرات از معراج‌برگشتگان را به عنوان بهترین کتاب دفاع مقدس بخوانید، لذا در طول تاریخ جنگ‌های دینی صحنه‌ای جز این نبوده است.  
 
سردار سپهر گفت: دهمین وظیفه ملت و بسیج علم به تئوری انقلابی حضرت امام خمینی(ره) است که می‌فرمایند، همه مسئولان نظام و مردم بدانند شرق و غرب شما را از هویت اسلامی خود به خیال خام خود بیرون نبرند آرام نخواهند نشست همانطور که خدا در قرآن می‌فرماید امکان ندارد یهود و نصاری از شما راضی شوند مگر اینکه دست از اسلام، دین و خدا بردارید.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند که نه از ارتباط با متجاوزان خشنود و نه از قطع ارتباط با آنها رنجور شوید.  
 
وی تصریح کرد: وزیر خارجه اسبق آمریکا در سر کلاس درس از ضرورت ارتباط آمریکا با ایران سخن گفت که با مخالفت یکی از دانشجویان آمریکایی روبرو شد اما وزیر مربوطه به او گفت تو هیچ چیز نمی‌فهمی و من اگر جای رئیس‌ دانشگاه بودم تو را اخراج می‌کردم زیرا امروز تداوم اقتدار آمریکا در غرب آسیا مستلزم رابطه ما با ایران است.  
 
سردار سپهر اظهارداشت: طبق فرموده امام راحل باید با چشمان باز به دشمنان خیره شویم و آنها را آرام نگذاریم وگرنه آرام‌تان نمی‌گذارند این یعنی دائما انقلابی باشیم.  
 
معاون‌ هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امروز هسته‌های حزب‌الله در سراسر جهان آمریکا را آرام نگذاشته‌اند و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام و پیامبر اسلام و حضرت ولی عصر (عج) گام برمی‌دارند.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ابو حسن ایرانی
۲۲:۱۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف نظامی خصوصا در نوسازی ناوگان هوایی جنگنده های مورد نیاز الحمدلله غیرت وشجاعت و علم و تکنولوژی مورد نیاز را داریم اگر بودجه بیشتری اختصاص یابد خصوصا برای جنگنده نسل پنجم که شدیدا نیازمندیم به آن کار بهتر وسیعتر انجام میشود اگر نیاز هست از مردم یاری بطلبید تا در جهاد شریک شوند نیاز به سرمایه بیشتری است تا ظرف دوسال هواپیماها تولید شود
آخرین اخبار