حجت‌الاسلام ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بازگشایی مسیر جدید فتنه از سوی آمریکا/ ملت ما فریفته سیاست نخ نمای استکبار نمی‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا، گفت: امروز ملت ما با رهبری داعیانه "مقام معظم رهبری" و دیدبان بصیر انقلاب اسلامی ایشان به سطحی از بصیرت، معرفت دست پیدا کرده‌اند که فریفته سیاست نخ نمای آمریکا نمی‌شوند.

"حجت الاسلام محمدحسن ذاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به بیانیه مداخله جویانه اخیر وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت: سردمدار اصلی نظام سلطه یعنی آمریکا درپی بازتولید فتنه‌ای جدید است، آنان درخواست رفع حصر کسانی را می‌کنند که در سال ۸۸  آبروی نظام را خدشه دار، حضور پرشور مردم را زیر سوال، نسخه براندازی نظام را به زعم خودشان فراهم کردند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تکید بر اینکه در فتنه 88 هدف براندازی نظام بود، نه یک دعوای سیاسی، تصریح کرد: سران فتنه با زمینه سازی، کوته فکری و سستی در دینداری سبب دامن زدن به فتنه شدند، فتنه‌ای که اصل و ریشه آن آمریکا بود.
 
وی با اشاره به اظهارات مرحوم عسگراولادی پیرامون سران فتنه مبنی بر اینکه" ما نباید غافل شویم که ریشه اصلی فتنه از کجاست" اظهار داشت: اکنون به نظر می‌رسد مسیرهایی برای بازتولید فتنه ایجادکرده‌اند، که امروز ملت ما با رهبری داعیانه "مقام معظم رهبری" و دیدبان بصیر انقلاب اسلامی ایشان به سطحی از بصیرت، معرفت دست پیدا کرده‌اند که فریفته سیاست نخ نمای آمریکا نمی‌شوند.
 
عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ما بایستی قاطعانه با گستاخی آمریکا برخورد کند، خاطرنشان کرد:
 نقض حقوق بشر در آمریکا و زندانیان بی‌گناه در آنجا وضع مناسبی ندارند، بنابراین بهتر است مقامات آمریکایی سری به زندان‌های خود بزنند.

گفتنی است؛ در بیانیه وزارت خارجه آمریکا بار دیگر دخالت این کشور در امور داخلی ایران تکرار شده و ادعا شده که حبس سران فتنه(میرحسین موسوی و مهدی کروبی) خلاف قانون است.

"ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه که در سایت وزارت خارجه آمریکا منتشر شده، مدعی است: «ایالات متحده همچنان از دولت ایران می‌خواهد تا به تعهدات خود پایبند بوده و بار دیگر خواست خود را برای آزادی همه زندانیان عقیده تکرار می‌کند.»

همزمان با وزارت خارجه آمریکا سازمان عفو بین‌الملل نیز در بیانیه‌ای در روز ۲۵ بهمن ماه همین ادعا را داشته است.

اخیرا "ماری هارف" اظهارات تندی را درمورد نقض حقوق بشر ایران به زبان می‌راند و در روز پنجشنبه هم مدعی شده بود که تحریم‌ها علیه ایران باید به دلیل نقض حقوق بشر این کشور ادامه پیدا کند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار