رئیس جشنواره موسیقی فجر:

آماده همکاری با تمام استان‌ها برای برگزاری جشنواره هستیم

هم زمان با برگزاری اولین روز از بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر پیروز ارجمند، رئیس جشنواره و مدیر کل دفتر موسیقی از سالن‌های برج میلاد، روکی و تالار وحدت بازدید کرد.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر ارجمند درباره برگزاری جشنواره امسال گفت: جشنواره تا رسیدن به نقطه ایده‌آل  برای مردم و هنرمندان، هنوز راه در پیش دارد اما نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته که ثمره نهایت تلاش مسئولین است.
 
او در ادامه افزود: امسال تعامل خوبی بین دستگاه‌های دولتی برای برگزاری برقرار شده است و به همین دلیل جشنواره از نظر اجرایی، نظم قابل توجهی دارد. علاقه‌مندی گروه‌ها و هنرمندان برای شرکت در جشنواره نسبت به سال‌های پیش بیشتر شده و همین امر سطح کار را بالا می‌برد.
 
وی درباره بخش‌های مختلف جشنواره گفت: در بخش پاپ هنرمندان شرکت کننده از برجسته‌ترین هنرمندان کشور هستند و بخش بین‌الملل هم گام‌های خوبی برداشته تا این بخش اعتبار بیشتری کسب کند. بخش سنتی و محلی جشنواره هم از بهترین بخش‌های جشنواره است و ظرفیت آن را دارد که غنی‌تر برگزار شود.
 
مدیرکل مرکز موسیقی تاکید کرد: معتقدم در  بخش سنتی باید جایی هم برای نوآوری هنرمندان، سبک‌های جدید و موسیقی معاصر در نظر گرفته شود.
 
پیروز ارجمند در ادامه درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر در سایر استان‌ها گفت: امسال به صورت همزمان در شش استان کشور این جشنواره برگزار می‌شود. برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تمامی استان‌ها امکان پذیر است و در واقع بستگی به میزان انگیزه و همکاری مدیران فرهنگي استان‌ها دارد.
 
وی تاکید کرد: برقراری جشنواره در سایر استان‌های کشور حلقه مفقود پیشرفت ما در این زمینه است و دبیرخانه جشنواره آماده هرگونه همکاری با مدیران استان‌هاست تا بتوانیم برای تمامی مردم و در سراسر کشور این رویداد را برگزار کنیم.
 
رئیس جشنواره همچنین درباره گروه‌ها و جوانان شرکت کننده گفت: جشنواره موسیقی فجر بستری برای عرضه هنر برای هنرمندان جوان است و موقعیت آشنایی هنرمندان جوان با گروه‌ها و اساتید حرفه‌ای‌تر را فراهم می‌کند. برای اثربخش بودن بیشتر جشنواره، هنرمندان لازم است سطح کاری خود را بالا ببرند و تلاش کنند نظر گروه‌ها، دانشگاه‌ها و ارگان را به کار خود جلب کنند تا بعد از پایان جشنواره کار خود را در مسیر حرفه‌ای‌تری ادامه دهند.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: موسیقی ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار