60 اثر به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو راه می‌یابند

"بهنام احمدپور" اعلام کرد: 60 اثر در مجموع شش بخش، ميني فيچر، مستند، نمايش كوتاه، تعاملي، شخصيت محور و PSA به مرحله نهايي داوری این جشنواره راه می یابند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته اطلاع رسانی سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس بین المللی صدا، بهنام احمدپور گفت: 60 اثر در مجموع شش بخش، ميني فيچر، مستند، نمايش كوتاه، تعاملي، شخصيت محور و PSA به مرحله نهايي داوری این جشنواره راه می یابند. 
 
افزود: در هر یک از بخش های یاد شده 10 اثر به شرط دريافت حداقل 75 درصد نمره به مرحله نهايي مي روند كه از بين اين آثار، نفرات برتر و منتخب در هر بخش معرفي خواهند شد.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دریافت آثار سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس بین المللی صدا، گفت: فرم های داوری ویژه جشنواره و اجلاس تهیه شده که در آن ها ملاک ها و معیارهای امتیازدهی مشخص است. 

احمدپور تصریح کرد: آثار رسیده پس از دریافت و کدگذاری، به کمیته داوران برای انتخاب آثار برتر ارسال می‌شوند.     

وی با اعلام نهایی شدن اعضای کمیته داوری، یادآور شد: تخصص، تجربه، به روز بودن و از همه مهم تر سابقه درخشان در امر برنامه سازي مهم ترين ملاك ها براي انتخاب داوران بوده است. 

مدیر رادیو جوان با بیان اینکه تركيب داوري در بخش انتخاب آثار و همچنين داوري نهايي به گونه اي است كه كمتر كسي به آن مي تواند ايراد وارد كند، تأکید کرد: در هر بخش يك گروه متشکل از 5 داور، بررسی آثار را برعهده دارند كه جمعا 30 نفر در مرحله انتخاب آثار و 5 نفر در مرحله نهايي داوري را انجام مي‌دهند.

رئیس کمیته داوری بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس بین المللی صدا همچنین گفت: با توجه به تمديد زمان دريافت آثار، هنوز در حد انتظار اثري به دبيرخانه نرسيده است، اما تماس هايي كه با دبيرخانه كميته بين الملل گرفته مي شود حاكي از آن است كه در روزهای آینده تعداد آثار قابل توجه خواهد بود. 

وی افزود: نباید فراموش كرد كه برنامه سازان تا آخرين لحظه سعي مي كنند روي برنامه هايشان كار كنند.

احمدپور در پایان ابراز امیدواری کرد نتایج اولیه روز 10 فروردين ماه 93 اعلام شود.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: جشنواره ، رادیو ، صدا ، احمدپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار