کشف حدود 400 میلیون تومان پول نقد جاسازی شده در پفک

سرهنگ غلامرضا کوشکی با اشاره به کشف 399 میلیون و 500 هزار ریال وجه رایج کشور از وسائل همراه فردی که قصد خروج از کشور را داشت، اظهار داشت....

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ غلامرضا کوشکی با اشاره به کشف 399 میلیون و 500 هزار ریال وجه رایج کشور از وسائل همراه فردی که قصد خروج از کشور را داشت، اظهار داشت: در هفته‌ گذشته مامورین گیت بازرسی فرودگاه امام خمینی (ره) در حین چک وکنترل مسافران یکی از پروازهای خروجی، به فردی که قصد خروج از کشور را داشت مظنون شدند و در بازرسی بدنی و کنترل وسائل و بار همراه وی، موفق به کشف 399 میلیون و 500 هزار ریال وجه رایج کشور از وسائل و بار همراه وی شدند.

معاون پلیس آگاهی فرودگاه‌های کشور در ادامه افزود: این مبلغ از فردی به نام «الف-س» کشف شد که آن را به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک کارتن حاوی 8 بسته پفک پلمپ شده جاسازی کرده بود که از هر بسته پفک حدوداً 5 میلیون تومان ایران چک 50 هزار تومانی کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه مقدار وجه کشف شده فاقد اظهار نامه بانکی بوده و از میزان مجاز تعیین شده انتقال وجه نقد در مقررات پولی و بانکی کشور نیز بیشتر بوده، توسط مامورین ضبط شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: کشف ، پفک ، جاسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.