روستا آزاددرگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات باید در چارچوب هسته‌ای پیگیری شود/آمریکایی‌ها اهل منطق نیستند

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تیم مذاکره کننده نباید اجازه ورود به بحث‌های غیر هسته‌ای، از جمله صحبت درباره موشک‌های بالستیک و حقوق بشر را به طرف مقابل بدهند.

«رضا روستا آزاد» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره مذاکرات آتی ایران و ۵+۱، گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان باید رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.  
 
وی به فرمایشات رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در این رابطه اذعان کردند که ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌خواهیم، لذا مذاکره مفید باید دارای اثرات مثبت باشد و این در حالی بود که مذاکرات ژنو و متن توافقنامه نفعی برای ملت ایران نداشته و منجر به سودهایی برای طرف مقابل شد.  
 
روستا آزاد با بیان اینکه رعایت خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی از مواردی است که تیم مذاکره کننده، باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده نباید اجازه ورود به بحث‌های غیر هسته‌ای، از جمله صحبت درباره موشک‌های بالستیک و حقوق بشر را به طرف مقابل بدهند.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به عزتمندی مردم ایران با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تنها عامل استقلال کشورمان داشتن ملتی انقلابی است که تا آخر پای انقلابشان خواهند ایستاد.  
 
وی ادامه داد: نیروهای متعهد همیشه در صحنه بارز ترین قدرت نظام جمهوری اسلامی‌ست و تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در وین این نکته را از یاد نبرد.


 روستا آزاد در پایان خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها اهل منطق نیستند و حتی درفضای آکادمیک و منطقی نمی‌توان چیزی را به آن‌ها ثابت کرد، زیرا تنها ابزار آن‌ها زور وتهدید است و سلاح ما خون شهدا ومردم متدینمان می‌باشد.  
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار