ملیحه عباس‌پور: عدم سقوط به دسته یک دلگرممان کرد/ برای اولین بار هیچ تیمی انصراف نداد

تیم والیبال بانوان سنگتاش شیراز در هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال به مصاف تیم شهرداری سمنان می رود.

ملیحه عباسپور، سرمربی تیم والیبال بانوان سنگتاش شیراز درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به آن که ما در بازی‌های دور رفت مقابل آنها امتیازی کسب نکردیم.

این دیدار فرصتی است که به دنبال به دست آوردن سه امتیاز کامل و ارتقا جایگاهمان در جدول رده‌بندی هستیم.

وی تصریح کرد: در طول هفته‌های اخیر تمرینات منسجم و هماهنگ تری را نسبت به گذشته انجام دادیم و شرایط آمادگی و هماهنگی بازیکنان به مراتب بهتر شده است.

عباسپور گفت: همان طور که پیش بینی می‌شد نیم فصل دوم مسابقات لیگ جذاب‌تر و بهتر برگزارشد و شاهد آن هستیم برای اولین باراست که در طول مسابقات لیگ هیچ یک از تیمها به دسته یک سقوط نمی‌کند این مسأله خوشحال کننده است وتیمها با انگیزه بالاتری مسابقات را دنبال می کنند.

وی یاد آورشد: در سنوات گذشته شاهد بودیم اواسط نیم فصل برخی تیمها به خاطر مشکلات مالی اسپانسر خود لیگ را رها می‌کردند و این مسأله ضربه بزرگی به پیکره لیگ و برنامه‌ریزی تیمها وارد می کرد ولی امسال خوشبختانه این گونه نبود و تمامی هفت تیم تا هفته پایانی لیگ به حضورشان ادامه دادند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سنگتاش شیراز در پایان خاطرنشان کرد: ازوضعیت حضورمان درلیگ امسال با توجه به بضاعتمان راضی هستم، نتایجی را که مقابل حریفان به دست آوردیم درحد توقعات بود امیدوارم برای سالهای آینده با توجه به تزریق مالی انجام شده این مسأله ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرینات ، منسجم ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار