سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین:

شرایط ما نسبت به همگروهانمان بهتر است/ قطعاً بهتر از دوره قبل نتیجه می‌گیریم

علیداد ساوه شمشکی گفت: اگر چه پیش بینی درالمپیک غیر ممکن است اما شرایط ما نسبت به همگروهانمان بهتر است.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی اسکی الپاین در شرایط خوبی درسوچی درحال ادامه تمریناتش است.

در روز چهارشنبه دو سهمیه مردان ما در رشته مارپیچ بزرگ مسابقه دارند و پس از آن در روز جمعه در رشته مارپیچ کوچک فروغ عباسی سهمیه بانوی ما مسابقه دارد و پس از آن آقایان ما در رشته مارپیچ کوچک  رقابت می کنند.

ساوه شمشکی درخصوص شرایط برف پیست‌های سوچی عنوان کرد: به هر حال وضعیت برف کشورمان با برف این جا متفاوت است اما درطی تمریناتی که در این مدت داشته و داریم با برف پیست‌های سوچی آشنا شده‌ایم وامیدوارم در روز مسابقه نیز نمایندگان آلپاین کشورمان نتیجه خوبی بگیرند.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در مورد وضعیت اسکی سایر کشورها بیان کرد: باید قبول کنیم که همه کشورها پیشرفت کرده‌اند و قوی شده‌اند.

ما هم با تمریناتی که داشته‌ایم رشد خوبی کرده‌ایم و می‌توانم این را بگویم که در بین کشورهای همگروه خودمان وضعیت بهتری داریم.

ساوه شمشکی در پایان با اشاره به میزبانی سوچی از المپیک زمستانی خاطرنشان کرد: میزبانی روسیه از این رقابت‌ها بسیار خوب است و از نظر محل اسکان وتغذیه و محل تمرینات در شرایط مطلوبی قرار داریم در ابتدای حضورمان در سوچی مسائل امنیتی کمی اتلاف وقت داشت اما به مرور زمان به شرایط عادت کردیم وفکر می‌کنم میزبانی این دوره از بازی‌ها بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/




برچسب ها: سوچی ، پیست ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار