شبكه‌هاي سيما در ايام آخر هفته فيلم‌هاي متنوعي روي آنتن مي‌برند که برنامه آن ها را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فيلمهاي جدول پخش شبكه هاي سيما در اين ايام به اين شرح‌اند. 


شبكه يك سيما

فيلم سينمايي « حفره » به كارگرداني ميشا وبلي ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش مي شود .


يكي ازسربازان پيشين واحد عمليات سري ارتش آمريكا پس از بازگشت از آخرين حضورش در جنگ دچار فشارهاي روحي، رواني و عذاب وجدان شده است. او در كلاس هاي مشاوره رواني سربازان آسيب ديده در جنگ شركت مي كند تا اوهام مربوط به گذشته را فراموش كند. در همين حين از سوي واحد عمليات سري براي انجام قتلي در آمريكا فراخوانده مي شود. او در ابتدا وانمود مي كند كه در حال اجراي عمليات قتل است اما افراد گروه پي به نقشه او برده و براي اجراي واقعي عمليات او را تحت فشار مي گذارند. او عاقبت نقشه قتل را عملي كرده و به دنياي تاريك خود بازمي گردد.  چادويك باسمن، توري كيتلز و بيلي زين در فيلم سينمايي « حفره » بازي كرده اند.

فيلم سينمايي « مرگ يك شاعر » به كارگرداني حسن هدايت ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 14:50از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.


اين فيلم به اواخر زندگي ميرزاده عشقي، شاعر و روزنامه نگار عصر مشروطه مي پردازد.
اميررضا دلاوري ، ساره بيات ، محمد ساربان، علي طالب لو، محمدرضا عباس نژاد و عليرضا مهران در فيلم سينمايي « مرگ يك شاعر » بازي كرده اند.



شبكه دو سيما



انيميشن « افسانه ببر بزرگ جنگل » به كارگرداني ديويد آلاكس و اريك توستي ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
تعدادي شيردريايي به يك گروه پنگوئن حمله كرده و تعدادي از تخم هاي آنها را به آب ميريزند و بقيه را نگه مي دارند تا پنگوئن ها براي حفظ تخم هايشان براي غذاي شيرها، ماهي بگيرند. يكي از تخم ها كه به آب افتاده توسط يك ببر نگهداري و بزرگ مي شود. اين پنگوئن پوست خود را شبيه ببر رنگ مي كند و وقتي اتفاقي متوجه مي شود كه چه اتفاقي براي پنگوئن ها افتاده به كمك دو قورباغه و يك گراز و يك گوريل خود را به آنها رسانده و با طرح يك نقشه حساب شده، هم تخم ها را نجات مي دهد و هم شيردريايي ها را شكست مي دهد.

فيلم سينمايي « فوتباليست هاي شيطون » به كارگرداني گرنز هرمان ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 14:30 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
موريتس پسر نوجواني است كه در تيم فوتبال منطقه به مربيگري پدرش بازي مي كند ولي نمي تواند درست در لحظه حساس و بازي سرنوشت ساز پا مناسب هم تيمي اش را به گل تبديل كند و در نتيجه آنها مي بازند.
فيلم تلويزيوني « جاسوس بازي » به كارگرداني محمدرضا فاضلي ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 21 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.
داستان اين فيلم به تهيه كنندگي كامبيز كاشفي درباره دو جاسوس آمريكايي و انگليسي است كه براي جاسوسي وارد ايران مي شوند.

انيميشن « دور دنيا در پنجاه سال » به كارگرداني بن استاسِن ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سينما صبحانه » از شبكه دو سيما پخش مي شود.
سامي، لاك پشتي است كه در طول پنجاه سال دور دنيا را مي گردد و ماجراهاي زيادي براي او اتفاق مي افتد، او لحظه اي پس از تولد، توسط يك مرغ دريايي شكار مي شود، ولي از دست او فرار مي كند، و روي يك قايق چوبي مي افتد...
فيلم سينمايي « آرزوي كوچك » به كارگرداني راجش ماپوسكار ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
رستم مرد جوان و بسيار درستكاري است كه بعد از فوت همسرش با كايو پسرش و پدرش زندگي مي كند. همه دنياي او كايو مي باشد و تمام تلاشش را مي كند تا به آرزوي او براي انتخاب شدن در تيم ملي جامعه عمل بپوشاند.


فيلم تلويزيوني « گذر » به كارگرداني ياسر طالبي ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
اين فيلم درباره آيت و احمد دو تن از نيروهاي انقلابي است كه مأموريت دارند تا چمداني را به منطقه اي در شمال ايران ببرند و تحويل دهند. احمد توسط نيروهاي ساواك دستگير مي شود و ...

شبكه سه سيما


فيلم سينمايي « ول كن دستمو » به كارگرداني مجتبي چراغعلي ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 16:30 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
فيلم درباره صابر يك زنداني  است كه دوران محكوميت خود را به خاطر چك برگشتي اش در زندان مي گذراند. دختر و دامادش به زندان مي روند و از رئيس زندان خواهش مي كنند، او را چند روز براي مراسم عروسي شان آزاد كند رئيس زندان با وجود سنگيني پرونده، دو روز به صابر اجازه مرخصي مي دهد. ....
سيروس گرجستاني، علي صادقي و نفيسه روشن در فيلم سينمايي « ول كن دستمو » بازي كرده اند.


فيلم سينمايي « روشنايي مي آيد » به كارگرداني سيمون ابود ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
داستان فيلم  درباره سام اسميت جواني است كه پيش جان مورگان هتلدار پادويي مي كند و آرزوي دور و دراز زندگي اش اين است كه با دوست صميمي اش اليوت، يك رستوران بزنند. اليوت نيز سرآشپز يك مغازه غذاي سريع است كه سام، پس از اينكه مادرش او را ترك كرده و به استراليا رفته ، در خانه و خانواده آنها بزرگ شده و اليوت را برادر صدا مي زند. يك روز در مغازه اليوت، سام دختري به نام مري را مي بيند كه مشتري مغازه اليوت است و به وي علاقمند مي شود.


فيلم سينمايي « تغيير چهره » به كارگردانيجان مرو، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 30 دقيقه بامداد از شبكه سه سيما پخش مي شود .
اين فيلم با نقش آفريني جان تراولتا و نيكولاس  درباره درگيري سردسته باند مافيا با مأمور FBI است كه پليس باعمل جراحي چهره ايندو را براي دستگيري باند مافيا با هم عوض مي‌كند. 

فيلم تلويزيوني « پلكان 2 » به كارگرداني سعيد ابراهيمي فر ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 10:30 از شبكه سه سيما بازپخش مي شود .

شبكه چهار سيما


فيلم سينمايي « باغ آلبالو » به كارگرداني مايكل كاكويانيس ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 12 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
پايان قرن نوزدهم و اغاز قرن بيستم. بانو ليوبوف رانفسكايا پس از آن كه همسر و پسر جوانش به فاصله اي اندك از هم مردند از روسيه به اروپا آمده است. او پس از پنج سال زندگي درشهر پاريس اكنون تصميم مي گيرد تا به خانه ي خود در روسيه بازگردد. اما با ورود به روسيه متوجه مي شود خانواده اش بر اثر فشارهاي مالي در ترديد فروختن ملك خانوادگي خود كه بوستاني زيبا از درختان آلبالو است به سر مي برند.


فيلم سينمايي « ژوليوس سزار » به كارگرداني گروگوري دوران ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 20:30 در برنامه «سينما 4» از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
جوليوس سزار به خاطر پيروزي هاي بي شمارش به فرمانروايي روم رسيده است و مانند يك ديكتاتور آنجا را اداره مي كند. بعضي از اعضاي سناي روم با سزار اختلاف دارند. كاسيوس رييس سنا به خاطر موقعيت و محبوبيت سزار با او مشكل دارد. او متقاعد شده است كه مرگ سزار بهترين چيز براي روم است بنابراين به همراه كاسكا و بروتوس نقشه ترور سزار را مي ريزد. هنگامي كه سزار در سنا قدم مي زند توسط دسيسه چينان مورد حمله قرار مي گيرد و ...


شبكه تهران سيما


فيلم سينمايي «ماجراهاي سامانتا» به كارگرداني ناديا تس ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش خواهد شد.
 سامانتا پاركيتتون كه پدر و مادر خود را در اوان تولد در اثر يك حادثه از دست داده است كودكي با عاطفه و مهربان و مودب است كه با مادر بزرگ خود خانم مري در يك منطقه حومه اي زندگي مي كند. يك روز براي همسايه آنها خدمتكاري مي آيد كه وي سه دختر كوچك به نام هاي نلي اومالي ، بريجيت و جني دارد. نلي همسن سامانتا است و با وجود اينكه طبق قوانين اوايل قرن 20 اشراف نبايد با خدمتكاران منزل خود صميمي شوند . سامانتا خيلي زود با نلي صميمي مي شود. اين فيلم جمعه 25 بهمن ماه ساعت 9 صبح از شبكه تهران پخش مي شود.


فيلم سينمايي « ظهر شانگهاي » به كارگرداني تام دي ، جمعه 25 بهمن ماه 40 دقيقه بامداد از شبكه تهران پخش مي شود.
جكي چان يك مرد چيني است كه به غرب وحشي سفر كرده است او مامور نجات شاهزاده خانمي كه ربوده شده است مي شود و اتفاقاتي كه در اين مسير مي افتد...جكي چان، اوون ويلسون و لوسي لو در فيلم سينمايي « ظهر شانگهاي » بازي كرده اند.


فيلم سينمايي « يك مرد معمولي » به كارگرداني چاندران راتنام ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبكه تهران روي آنتن مي رود.
 در بحبوحه بمب گذاري ها و حملات انتحاري در سريلانكا مردي به نام وينس در چند نقطه شهر بمب گذاري مي كند و پليس را تهديد مي كند كه اگر چهار زنداني كه به جرم بمب گذاري دستگير شده اند را آزاد نكند بمب ها را منفجر مي كند .

شبكه شما

فيلم تلويزيوني « كه لي خان » به كارگرداني حسين تبريزي پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي شود .
مامه رحه مردي است كه پس از مرگ همسرش به دليل نرسيدن به موقع قابله ، تصميم مي گيرد بلد كوهستان و راهنماي درماندگان در راه شود. موازي با قصه او ، داستان دو دختر دانشجو به نام هاي رها و ترانه شكل مي گيرد كه براي انجام تحقيق دانشجويي راهي كردستان شده اند، اما در بهمن گرفتار مي شوند . مامه رحه به آنان پناه داده و پس از آن راهنماي آنها براي رسيدن به جاده مي شود . با رفتن مامه رحه ، رها و ترانه خود را نيمه جان در كنار مأموران راهداري مي بينند و درمي يابند كه سفر آنها ، سفري در عالم رويا و معنا و در زمان گذشته و مربوط به روحشان بوده است. آنها تصميم مي گيرند تا زندگي مامه رحه را موضوع تحقيقشان قرار دهند.
 فيلم تلويزيوني « كه لي خان » به تهيه كنندگي يحيي منصور مويد در مركز كردستان توليد شده است.


فيلم تلويزيوني « نشان فرشته » به كارگرداني اسماعيل فلاح‌پور ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.
 داستان فيلم درباره طاهر فيلم‏ساز جواني است كه براي تهيه مستندي درباره بناهاي تاريخي به استان زنجان سفر كرده ، طي يكي از تصويربرداري‏هاي خود از ساختماني قديمي كه در حال تخريب است، دوربيني مي‏يابد كه ناگفته‏هايي از زندگي يك شهيد در آن ضبط شده است. او به كمك محرم، عكاس قديمي، فيلم موجود در دوربين را ترميم مي‏كنند و در آن به حقايقي دست مي‏يابند.
جعفر دهقان ، نفيسه روشن و مجيد مشيري در فيلم تلويزيوني « نشان فرشته » به تهيه كنندگي اميرحسين شريفي نقش آفريني كرده‌اند. ايم فيلم در مركز زنجان توليد شده است.


شبكه قرآن و معارف سيما


فيلم تلويزيوني «بعد از آن شب » به كارگرداني و تهيه كنندگي علي ميري رامشه ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.
داستان فيلم تلويزيوني « بعد از آن شب » در سال 27 مي گذرد. در واقع داستان حول محور شخصيت امير، جوان 25 ساله اي است كه در جنوب شهر با خانواده خود زندگي مي كند. او به علت مرگ پدر و تعطيلي مغازه كليدسازي، در شرايط حكومت نظامي دچار مشكلات مالي شده و در راستاي همين مشكلات وسوسه شده و دست به دزدي مي زند اما ...

فيلم تلويزيوني « قيام مختار » جمعه 25 بهمن ماه ساعت 15:30 از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي شود.


شبكه آموزش سيما


فيلم سينمايي « سينما سينماست » به كارگرداني و تهيه كنندگي سيد ضياء الدين دري، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 10 صبح از شبكه آموزش سيما پخش مي شود .
اين فيلم با بازي رضا كيانيان و بهناز جعفري درباره رضا كيانيان كارگردان سينما و دستيارش به همراه منشي كيانيان است كه بعد از جستجوي بسيار، ماندانا را براي ايفاي نقش اول فيلم خود در نظر مي گيرند. اما خانواده ماندانا با بازي او در فيلم مخالفند. از طرفي نامزد ماندانا، ايمان كه دانشجوي رشته سينما است اعتقاد دارد ماندانا بايد در فيلم او ايفاي نقش كند. اما ماندانا كه دور از چشم خانواده و نامزدش با رضا كيانيان در تماس است و براي آموزش نزد ياسمين ملك نصر بازيگردان فيلم مي رود كم كم به كارگردان علاقمند مي شود و به كيانيان پيشنهاد ازدواج مي دهد، كيانيان از اين پيشنهاد برآشفته مي شود و اين نوع برخوردها را باعث مخالفت هاي خانواده هاي دختران و زنان براي بازيگري آن ها مي داند اما با وجود مشكلات زياد كارگردان بالاخره با تمهيدات بسيار موافقت پدر ماندانا را براي بازي او مي گيرد.     


شبكه پويا


انيميشن « اتحاد حيوانات » به كارگرداني راينهارد كلاس و هولگار تپ ، پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 20 از شبكـه پويا پخش خواهد شد .
داستان انيميشن « اتحاد حيوانات » روايت بر اتحاد و همبستگي حيوانات در مقابل انسان ها دارد ، خرابكاري  انسان ها رودخانه هاي پر آب را خشك مي كند و حيوانات با يكديگر هم پيمان مي شوند تا شرايط را مثل قبل مساعد كنند ، در اين ميان بيلي تصميم مي گيرد تا اوضاع را تحت كنترل خودش بگيرد و همه چيز را به حالت روز اول بازگرداند اما در اين مسير براي او اتفاقات جالبي رخ مي دهد كه ...

انيميشن « گوفي به دانشكده مي رود » به كارگرداني داگلاس مك كارتي ، جمعه 25 بهمن ماه ساعت 20 از شبكه پويا پخش مي شود.
گوفي پسري به نام مكس دارد كه دانشگاه قبول شده و براي راهي شدن لحظه شماري مي كند در حالي كه گوفي از اينكه از پسرش دور مي شود بسيار غمگين است. مكس در دانشگاه براي خودش دسته اي راه مي اندازد و گوفي كه غمگين است در محل كار تمركزش را از دست مي دهد و خرابكاري مي كند و از كار اخراج مي شود. به او در بنگاه كاريابي گفته مي شود كه بايد مدرك دانشگاهي داشته باشد و او براي ادامه تحصيل عازم دانشگاه مكس مي شود ولي پسرش از اينكه پدرش به آنجا آمده است بسيار خجالت زده است گوفي سعي مي كند به او نزديك شود ولي مكس از او فاصله مي گيرد...

شبكه نمايش


فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « سرود زندگي »، « فرشتگان قصاب » ، « جينو بارتالي، سلطان كوهستان 2 » ، « خانواده » و « مادر خوانده » پنجشنبه 24 بهمن ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبكه نمايش روي آنتن مي رود.

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « كنت مونت كريستو + عروسك ها »، « بازگشت به جزيره » ، « شرلوك هلمز 3 »، « هفت عروس براي هفت برادر » و « غريبه ها در شهر » جمعه 25 بهمن ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبكه نمايش پخش مي شود.
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار