داودی: برای مدل باید آستانه تحمل زمان پذیری را بالا برد/ توقعات "رضوانی" بالاست

مسعود داودی مربی تیم شنای نفت امیدیه گفت: نوع اجرای مسابقات لیگ شنا باشگاههای کشور امسال نویدبخش روزهای طلایی روشنای ایران است.

مسعود داودی مربی تیم شنای نفت امیدیه درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به هیچ عنوان پیش بینی حضور یک چنین تعداد تیم در مسابقات باشگاهی را به هیچ عنوان نمی‌کردیم به طور قطع این شرایط درسال آینده بهتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی مراحل مسابقات لیگ شنای باشگاههای کشور طبق برنامه‌ریزی اولیه در تاریخ مقررشده خود اجرا گردید و این امر نوید خوبی برای باشگاهها و حامیان مالی در سالهای آینده خواهد بود البته باید بگویم که پخش مستقیم مسابقات شنا تاثیر بسزایی دررشد فنی مسابقات داشت.

البته نگاه حامیان مالی در زمان اتخاذ تصمیمات اولیه و تخصیص بودجه نسبت به رشته‌های مختلف تغییر خواهد کرد.

مربی تیم شنا نفت امیدیه در خصوص وضعیت حضور ملی پوشان در مسابقات لیگ شنا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی تمرینی که اعضای کادر فنی شنا داشته‌اند.

عملکرد ملی پوشان تاکنون بسیار درخشان بوده است در حال حاضر اعضای کادرفنی تیم ملی شنا را "عباسعلی کشتکار"، "خشایار حضرتی" و "حامد رضاخانی" که هر سه از بهترین های شنای ایران هستند را برعهده دارند اگر ما آستانه تجمل زمان پذیری خود را بالا ببریم به طور قطع در سال‌های نه چندان دور شاهد مدال آوری ملی‌پوشان ایران در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

شاهد هستیم که درکشورهای اروپایی، ژاپن ویا کره برای رسیدن به مدال المپیک حدود 20 سال برای یک شناگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

داوودی تصریح کرد: خوشبختانه " محسن رضوانی" طرح جامع چهارساله را ارائه کرده است ما در حال حاضر شناگران مستعد 13،14 ساله بسیار خوب وحرفه‌ای داریم که در صورت سرمایه‌گذاری صحیح روی آن‌ها می‌توانند آینده خوبی داشته باشند این امر ناشی از این می‌شود که " محسن رضوانی" از جنس و خانواده شنا توقعات از وی بسیار زیاد است و وی در طول مدت اندک حضورش در فدراسیون به عنوان رییس توانسته برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای سامان بخشیدن به وضعیت شنا اجرا کند.

مرحله سوم مسابقات لیگ شنای باشگاه‌های کشور طی روزهای پنج‌شنبه 24 و جمعه25 بهمن ماه امسال در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

تا پایان مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های موج‌های آبی مشهد، مقاومت ونفت تهران به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار