سنندج/

تدبير وحدت / فرياد ايستادگي و سربلندي در استان کردستان

مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دقایقی پیش با تلاوت آیات قرآن کریم در میادین اصلی شهر های کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،در طلیعه سی وپنجمين بهار انقلاب اسلامی مردم غیور و ولایتمدار کردستان اعم از زن و مرد ، پیر و جوان همه باهم یکپارچه در جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده اند.
گزارش خبرنگاران ما ازشهر های کردستان حا کی ا ست سیل خروشان شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیشتر از سال‌های گذشته است و مردم ازمسیر های مختلف در حال حرکت به محل تجمع پایانی راهپیمایی امسال هستند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پارچه نوشته و عکس هایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب در دست دارند ، شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل را سر می دهند .
مردم کردستان که از چند ساعت‌ قبل آماده برپایی این راهپیمایی بودند ، آمده اند تا بار دیگر با خروش انقلابی خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء در لبیکی مجدد به دعوت رهبر معظم رهبری (مدظله العالی)، عزت، شرف و اقتدار ملی خود را در نمایش عظیم حضور ملی به اثبات برسانند و پاسخ کوبنده ای به دشمنان خود بدهند .
جوانان و نوجوانان با در دست گرفتن پارچه نوشته و پرچم کشورمان شور و شوق خاصی به تجمعات داده اند.
ورزشکاران و بسیجیان کردستانی نیز با لباس های ویژه و با نظم خاصی در میان دیده می شوند.
مراسم راهپیمایی یوم الله بیست و دو بهمن امسال در ده شهرستان ، سی شهر و بسیاری از روستاهای کردستان در حال برگزاری است.
امروز گروه سرود هزار و سیصد و پنجاه و هفت نفری دانش آموزان سنندجی برنامه اجرا می کنند.
انتهای پیام/ش
برچسب ها: انقلاب ، راهپیمایی ، لبیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.