دیدار شهردار منطقه 10 با شهروندان در برنامه ملاقات مردمی

شهردار منطقه 10به همراه معاونین شان در برنامه ملاقات مردمی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه ملاقات و به مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی کردند .

در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 به صورت چهره به چهره با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه دیدار و گفت و گو کرد .
 
 عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در شهرداری وظیفه داریم پاسخگوی مشکلات مردم در چارچوب ضوابط تعیین شده باشیم ، اما گاهی شهروندان خواسته هایی دارند که خارج از قوانین است که از دست ما خارج است. ما سعی  داریم تا حد ممکن گره ای از مشکلات مردم باز شود اما برابر ضوابط .
 
  وی در ادامه افزود: تراکم جمعیت در منطقه 10 سه برابر تراکم جمعیت در مناطق دیگر تهران است ، تقریبا هر 450  نفر در یک هکتار زندگی می کنند. که اگر دستورالعمل جدید را اعمال نکتیم این تراکم به 9 برابر خواهد رسید. مثلا عوارض سنگین گذاشتیم که میزان تراکم و افزایش جمعیت را بتوانیم کنترل کنیم.
 
  نکته حايز اهمیت اینکه عظیمی ضمن توجه به مشکلات شهروندان در امور شهرداری با خوشرویی شنونده مشکلات معیشتی مردم  منطقه نیز بود وبا درایت در حیطه اختیارات خود در جهت رفع نیاز افراد دستورات لازم را صادر می نمودند.
 
  گفتنی است؛ در این جلسه فرامرز عظیمی شهردار، عبدالرضا نجاریان معاون شهر سازی و معماری، سید ضیاء سادات کیا رییس حراست، هادی نیک پور ريیس بازرسی ، همتی رییس املاک و خانم تیموری رییس اداره حقوقی حضور داشتند.
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار