طی بیانیه سازمان بسیج اساتید استان تهران اعلام شد؛

دعوت از اساتید، دانشجویان و مردم میهن اسلامی برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

سازمان بسیج اساتید استان تهران در بیانیه‌ای از اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم میهن اسلامی برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج اساتید استان تهران در بیانیه‌ای از اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم میهن اسلامی برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج اساتید استان تهران ضمن تبریک این ایام فرخنده و مبارک خدمت ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و بزرگ‌مردان تاریخ‌ساز پرغرور جانباز و آزاده، اعلام می‌دارد:  
در شرایط فعلی اجرای بی‌کم و کاست شعارهای آغازین انقلاب که روح و عصاره آن شعارها و مطالبات در قانون اساسی دمیده شده است؛ به مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات ملی تبدیل شده‌اند. چراکه یادآوری دهه فجر57 نه صرفاً یادمانی ازآن روزهای باشکوه و گرامی‌داشت تاریخی آن روزها بلکه بهترین فرصت و امکان برای بازخوانی و بازاندیشی ریشه‌ها و خواستگاه‌های انقلاب اسلامی است.

دشمنان نظام باید بدانند که مسئولین کشور در چارچوب تاکتیک "نرمش قهرمانانه" و پافشاری بر اصول، مبانی و ارزش‌های انقلاب و حفظ منافع و مصالح ملی در روند مذاکرات هسته‌ای از حقوق هسته‌ای و راهبردی ملت ایران صیانت کرده و به مدد استحکام درونی و اقتدار ملی کشور به انتظار آحاد ایرانیان در پاسخ صریح، شفاف و قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان به‌ویژه اظهارات و مواضع سخیف، تهدید‌آمیز و بی‌ادبانه اخیر مقامات آمریکایی در زمینه روی میز بودن گزینه نظامی و نیز تحقیر ملت ایران، پایان خواهند داد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی، 22 بهمن‌ماه را عرصه نمایش وحدت و اقتدار ملی و ترجمان عینی گفتمان انقلاب اسلامی و عزم و اراده خود برای دفاع عاشورایی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه بیداری اسلامی و استکبارستیزی جهانی قرار خواهد داد. در همین راستا، اساتید بسیجی استان تهران، ضمن اعلام وفاداری به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهند که با اقتدار از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و حقوق ملت دفاع نمایند و سرسوزنی عقب‌نشینی ننمایند.

سازمان بسیج اساتید استان تهران همچنین از همه اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم میهن اسلامی دعوت می‌نماییم تا یک‌بار دیگر با حضور پرصلابت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و تبلور حماسه سیاسی و اقتصادی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام بکشانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار