​ مسابقات ملی بتن دانشگاه صنعتی امیرکبیر سازگار با محیط زیست شد

هفتمین دوره مسابقات ملی بتن اواخر فرودین ماه تا اوایل اردیبهشت ماه سال 93 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که گرایش جدید بتن سبز(سازگار با محیط زیست) به این دوره از مسابقات افزوده شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندس نعمت الله بخشی، عضو کمیته برگزاری مسابقات ملی بتن با اعلام این خبر افزود: این مسابقات هر ساله در دو گرایش بتن سبک سازه ای و بتن سبک غیر سازه ای برگزار می شود که در این دوره از مسابقات گرایش جدید بتن سبز(بتن سازگار با محیط زیست) اضافه شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان سراسر کشور می توانند در مسابقات ملی بتن شرکت کنند، افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه تا روز 22 بهمن ماه است که بنا  داریم مهلت ثبت نام این مسابقات را تا 30 بهمن ماه تمدید کنیم.

عضو کمیته برگزاری مسابقات ملی بتن خاطرنشان کرد: این مسابقه در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن مربوط به ساخت نمونه ها توسط دانشجویان در دانشگاه ها است.

بخشی با اشاره به مرحله نخست مسابقات ملی بتن دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: در این مرحله که اسفندماه سال جاری برگزار می شود دانشجویان نمونه های ساخته شده خود را به هیات داوران دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارسال می کنند تا نمونه ها توسط داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی اضافه کرد:این مسابقه در سه گرایش بتن سبک سازه ای و بتن سبک غیر سازه ای و بتن سبز(بتن سازگار با محیط زیست) برگزار می شود که در مرحله اول مسابقه از هر گرایش 12 تیم انتخاب و به مرحله دوم راه می یابند.

عضو کمیته برگزاری مسابقات ملی بتن عنوان کرد: مرحله دوم این مسابقات شامل ساخت بتن توسط دانشجویان در زمان برگزاری مسابقه است که از اواخر فرودین ماه آغاز می شود و بتن ها برای انتخاب نفرات برگزیده در اوایل اردیبهشت ماه توسط داوران تست می شوند.

بنابراین گزارش، علاقه مندان برای کسب اطلاع از روند برگزاری هفتمین دوره مسابقات ملی بتن می توانند به نشانی اینترنتی http://ncc.aut.ac.ir/index.htm مراجعه کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار