بادامچیان در جمع خبرنگاران:

امام خمینی (ره)‌از هیچ کس خط نمی‌گرفت/ آمریکا در پشت پرده آبروی خود را از دست داده است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها جواب بی‌ادبی‌های خود را خواهند گرفت، گفت: اعمال تحریم از سوی آنها بازی سیاسی است چراکه می‌خواهند در صحنه بین‌المللی آبروی از دست رفته خود را به دست بیاورند.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "همایش بهمن جاویدان" به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "شهردار منطقه 16 تهران" و "محمدنبی حبیبی" دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، "اسدالله بادامچیان" قائم مقام حزب موتلفه و "محسن رفیق‌دوست" وزیر سپاه در زمان جنگ، در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.  
 
در حاشیه این مراسم "اسدالله بادامچیان" در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در 22 بهمن امسال اظهار داشت: مردم ما همیشه در "22 بهمن" حضور داشته‌اند و امسال نیز حضور آنها پررنگ‌تر خواهد بود و "مرگ بر آمریکا" سر خواهند داد.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها جواب بی‌ادبی‌های خود را خواهند گرفت، تصریح کرد: اعمال تحریم از سوی آنها بازی سیاسی است چراکه می‌خواهند در صحنه بین‌المللی آبروی از دست رفته خود را به دست بیاورند و در پشت پرده آبرویی ندارند.  
 
بادامچیان در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات اخیر "ابراهیم یزدی" مبنی بر اینکه امام(ره) از ما خط می‌گرفت، گفت:‌ این‌گونه افراد دیگر پیر شده‌اند و حافظه خود را از دست داده‌اند، امام خمینی (ره) از هیچ کس خط نمی‌گرفت.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: همایش ، بهمن ، جاویدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار