تبریز/

افتتاح پروژه های حوزه انرژی، تجارت و صنعت در منطقه آزاد ارس

با حضور مشاور رئیس جمهور پروژه های حوزه انرژی، تجارت و صنعت در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور بعد از رونمایی از طرح جامع منطقه آزاد ارس با همراهی استاندار آذربایجان شرقی، نماینده مردم مرند و جلفا، مدیرعامل منطقه آزاد ارس و فرماندار صبح امروز راهی سایت های صنعتی و مراکز تجاری منطقه آزاد ارس شد.

نخستین بازدید مشاور رئیس جمهور از پروژه های سرمایه گذاری ارس نمایشگاه های عرضه کالای همراه مسافر در مراکز تجاری ارس بود که مورد افتتاح قرار گرفت.

همچنین اکبر ترکان و هیات همراه با حضور در سایت های صنعتی و تولیدی منطقه آزاد ارس از پروژه در حال احداث تولید خشکبار با 34 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی 70 نفر و تولید سالانه دوهزار و 500 تن انواع خشکبار بازدید کردند.

در ادامه با حضور در کارخانه بزرگ نساجی فاز دوم این کارخانه با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال، اشتغالزایی 250 نفری و تولید سالانه 20 هزار تن انواع نخ فانتزی این پروژه تولیدی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی پروژه حوزه انرژی از دیگر برنامه های امروز اکبر ترکان بود. پروژه تولید 25 الی 30 مگاوات برق در نیروگاه سیکل ترکیبی با سرمایه گذاری 180 میلیارد ریال که برق مورد نباز تعدادی از واحدهای تولیدی ارس را تامین خواهد کرد.

در ادامه پروژه سرمایه گذاری در حوزه تولید انواع مبلمان منزل و ورق های روکشدار با سرمایه 18 میلیارد ریالی و تولید سالانه یکهزار و 500 ست مبلمان و 170 هزار ورق روکشدار و اشتغالزایی 20 نفری افتتاح شد.

گفتنی است :مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور و هیات همراه هم اکنون در حال بازدید از سایر پروژه های در حال احداث و کارخانجات تولیدی و صنعتی فعال در سایت های صنعتی و تولیدی ارس هستند./ب
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.